Dringend raad gevraagd

vbimport

Ik zit met ongelooflijke saturday nigt fever en 'k weet nie waar naar toe. Please help me. 'k Heb goesting…om de benen van onder mijn gat te dansen tot op een onmenselijk uur…SOS weekend…Suggesties aan een 20-jarige studente?

Wat is nu pcies je vraag?

Koop “sultana”…!:slight_smile: (en ga naar de betere dancings van swingloo)

thanks, maar ik verkies toch discotheken…

waar moeten die discotheken zitten en wat voor discotheken zoeken je

Originally posted by bmad
waar moeten die discotheken zitten en wat voor discotheken zoeken je

goh, steekt niet zo nauw, oost en west vlaanderen zeker? of net over de grens in nederland of zoiets. maakt nie uit , als 't maar leuk is !

war denk je van de time out in gemert en van de danssalon in eindhoven

bedankt voor de raad. ik zal es moeten proberen hé? 'k laat het je nog weten als 't meegevallen is !!

Atmoz Rulez!

Peppermill Heerlen… VET!!! :stuck_out_tongue:

www.peppermill.nl voor pics en info!

De Zillion in Antwerpen ! Een van mijn favorieten.

www.zillion.be

Of kijk anders eens op disconet nederland of belgie

www.disconet.be www.disconet.nl

Originally posted by Dee-ehn
[B]Peppermill Heerlen… VET!!! :stuck_out_tongue:

www.peppermill.nl voor pics en info! [/B]

De peppermill vet ? Nou , dan wel sinds heeeeeeel kort , want jaartje terug vond ik er echt geen ene flikker aan

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

De peppermill vet ? Nou , dan wel sinds heeeeeeel kort , want jaartje terug vond ik er echt geen ene flikker aan [/B]

Je moet toch een beetje reclame maken voor je eigen omgeving he :wink:

Alhoewel ik er ook meer dan een jaar niet geweest ben heb ik me er altijd goed geamuseerd. Kwas wel een echte barhanger, samen met vrienden van me (goed gezelschap maakt het errug leuk natuurlijk…)

Als je echt een toffe kroeg wilt moet je naar de Klinker in Heerlen gaan… zeer gezellig, nooit knokke, leuke muziek etc etc :slight_smile:

[B]

Je moet toch een beetje reclame maken voor je eigen omgeving he :wink:

Alhoewel ik er ook meer dan een jaar niet geweest ben heb ik me er altijd goed geamuseerd. Kwas wel een echte barhanger, samen met vrienden van me (goed gezelschap maakt het errug leuk natuurlijk…)

Als je echt een toffe kroeg wilt moet je naar de Klinker in Heerlen gaan… zeer gezellig, nooit knokke, leuke muziek etc etc :slight_smile: [/B]

Niet naar de diligence ? :slight_smile:

Originally posted by Lady
[B]

goh, steekt niet zo nauw, oost en west vlaanderen zeker? of net over de grens in nederland of zoiets. maakt nie uit , als 't maar leuk is ! [/B]

oost en west vlaanderen en de grens van nl ligt wel niet echt vlak naast mekaar eh :wink: nog een ganse province ertusse =)

Ondertussen zijn we een halve eeuw verder. Waar ben je nu allemaal naar toegeweest Lady ?

[B]Peppermill Heerlen… VET!!! :stuck_out_tongue:

www.peppermill.nl voor pics en info! [/B]

Dit is toch een grapje of niet:D

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Niet naar de diligence ? :slight_smile:

[/B]

Ben geen ouwe vrijer hoor :slight_smile: (mijn excuses hierbij aan mrDJ)…

Lady naar de Talk of the Town in Tilburg.
Of lekker na een bruin kaffee.

Lekker naar de kerels kijken en hopen op wat lekker weer.

Sandra

Originally posted by Marsz-=FX
Atmoz Rulez!

ziet er goed uit…kende ik nog nie…:stuck_out_tongue:

Hier komt de oplossing:

When the pitch of the cholesteric material lies in the range of visible wavelengths, the property of selective reflection from the planar cholesteric texture in contrast to the partial or full transmission through the focal conic and homeotropic textures provides opportunities for a variety of fashion applications.

Suuces ermee,

DS