Dringend, i.v.m. javascript

vbimport

sinds kort als ik een bevoorbeeld een mp3 wil downloaden en de link is bv. zoiets als “javascript:Item(‘albums/rem.htm’)” krijg je normaal een nieuw scherm maar sinds 2dagen gebeurt er niets meer als ik op zo’n link klik.

Staat er soms een instelling verkeerd?

ik zit sinds gisteren op ADSL en sindsdien heb ik het?

Ehm, ik weet niet precies wat je bedoelt, maar probeer je het met knippen plakken? (ik zeg ook maar wat) Dan moet je in de juiste map zitten en het daarachter plakken.

Verder lijkt het me goed mogelijk dat je dit probeert op
!www.21century-mp3.com. (Of een ander, het idee is hetzelfde geloof ik)

Ik heb heel vaak zelf dat ie met java-scripts onderin IE aangeeft ‘Gereed maar met fouten in de pagina’, dit betekent zoveel als dat de javascripts niet goed geladen zijn of weet ik wat. Bij mij helpt vernieuwen dan altijd…

bv. ik ga naar een site.

daar zie ik een aantal albums staan, als ik klik op een album zou er normaal een klein venster moeten openen met daarin de downloadlinks van de liedjes.

dat venstertje komt er dus niet meer, kheb verschillende sites geprobeerd, als ik naar de eigenschappen kijk van de links is het javascript en dat werkt dus niet meer bij mij?

Moet je even kijken bij (IE)

extra -> internet opties -> geavanceerd

en dan java compiler inschakelen (opnieuw opstarten vereist) Dan zou het moeten werken (pm anders even de site?)

dat heb ik gedaan, nog altijd het zelfde

het probleem is niet bij die site maar bij alle sites die met java werken

Mijn oplossing: nogal tijdrovend…

Reinstall Windows. Ik heb het ook tijden gehad en je wordt er HELEMAAL gek van!!! www.startpagina.nl kwam ik toen nogal eens; alles is daar javascript :frowning:
da gaat dus echt niet meer dan he :frowning: Maar Win reinstallen werkt dus…

dat vid ik nogal drastisch

kzal wel blijven zoeken

toch bedankt

Hmmz… …ik heb een half jaar gezocht… …nooit gevonden. Als het je lukt wel ff zeggen hoe ja dat nou gefict hebt :slight_smile:

Herinstalleer eens je Microschoft Virtual Machine of update je internet explorer gelijk naar 5.5 Service Pack 1.

Dit moet al heel veel javascripttroep weghalen

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Herinstalleer eens je Microschoft Virtual Machine of update je internet explorer gelijk naar 5.5 Service Pack 1.

Dit moet al heel veel javascripttroep weghalen
[/B]

heb ik gedaan, nog steeds hetzelfde, enkel service pack1 heb ik nog nie geprobeerd, maar ik gebruik wel explorer 5.5

Je hebt zeker niet een popup killer erop staan toch?!

Originally posted by Wookie
Je hebt zeker niet een popup killer erop staan toch?!

BEDANKT, dat is het , ik had sinds kort Adsoff geinstalleerd en dat is de boosdoener, ik heb hem afgelegd en nu werkt het terug perfect

THANX A MILLION

Originally posted by snowie
THANX A MILLION

No prob! :wink:

Je gaat bij een probleem al snel te moeilijk denken hè!

Hmmz vaag man… …dat ik daar nooit eerder aan gedacht heb :frowning:
Echt dom eigenlijk, maarja… …weten we dat weer voor de next time :slight_smile: