Dringend hulp:Samsung HD

Heb onlangs een samsung SP1604N gekocht van 160GB en heb een groot probleem.

Was vanavond mijn filmen aan’t nakijken nadat ik mijn HD had gerecovered en ineens kwam er een geluid uit mijn HD dat niet gezond klonk.Het klinkt alsof de arm van de HD telkens tegen de zijkant botst.

Wat kan ik hieraan doen om mijn schijf terug normaal te laten werken of is deze kapot.Zijn hier reddingsmiddelen voor?

Ik hoop het want mijn budget ligt momenteel aan de grond.

http://www.samsungusa.com/cgi-bin/nabc/support/b2c_support_gate.jsp?eUser=&prod_path=%2FComputers+and+Related%2FHDD

kijk hier eens dat is de driver voor de HD. ik weet niet of je hem al hebt maar goed het is worth the shot. En als je hem nieuw gekocht hebt in de winkel zou je er nog garantie op moeten hebben.

Wij zijn telefonisch bereikbaar voor:

• vragen over Samsung producten
  • verkoopadressen in Nederland en België
  • toelichting op de technische aspecten van Samsung producten
  • vragen over service

Onze medewerkers staan u graag te woord:
maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.

U kunt ze vanuit Nederland bereiken via het
U kunt ze vanuit Nederland bereiken via het Samsung service & informatienummer: 0900-2020088 (EUR 0,10 per minuut).

Of per e-mail

hoop dat je er wat aan hebt mzzl Dunedain

Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: “Waar is mijn dak naartoe?”

Zeker weet ik het niet, maar je hebt een grote kans dat je een head-crash hebt “meegemaakt”. Het kan zijn, dat de hele kop van een van de schijven geland (dat mag niet) en door de hoge rotatiesnelheid van de schijf tegen de behuizing van de harde schijf is geslingerd. Nu kan het best zo zijn dat je harde schijf nog doet, maar ik zou iig de schijf even proberen om te ruilen, aangezien de betrouwbaarheid van de schijf wel eens behoorlijk achteruit gegaan kan zijn!

Bedankt.

Kweet niet wat de HD bezielde.

Mijn pa heeft ook dezelfde en daar neutelt hij lekker door.Dacht dus dat het een goeie was omdat hij zo wijnig lawaaimaakde en een goede snelheid/temperatuur had.

Ik ga proberen om de HD om te ruilen.