Dremweaver 3 uitpakken

vbimport

Hallo,

Heb vandaag Dreamweaver 3 gedownload van www.illegaal.in.nl . Het waren vier files waarvan er drie een rar extensie hebben. Ik kan er echter niks mee: ze zijn niet uit pakken met Wincommander. Moet dat soms met rar.exe dat ik in wincommander zie staan en zo ja waar vind ik dat?

Bijvoorbaat dank.

http://slyschat.homepage.com/

Daar staan wat links naar compressieprogrammaatjes.

Succes.

Da_Taxman

Download ergens Winrar en dan kun je hem gewoon uitpakken denk ik.
winrar kun je overal wel vandaan halen met de crack.

Wat ook misschien werkt is ‘Winace’.
Downloaden bij www.winace.com !

gewoon winrar downloaden op http://tucows.xs4all.nl ofzo en dan die exe starten en hij pakt hem vanzelf uit

Ik heb ergens eens een site bezocht een dag of 4 geleden en ik denk dat daar WinRar opstond. Ik weet niet meer wat de website was. Ik denk www.cities.com/ken08sperminator of zoiets toch.

Als er EEN site is waar ik niets meer over wil horen is het die wel (gelukkig klopt het adres niet, triest genoeg weet ik dat nu al uit mijn hoofd).

Als er een van de files een exe extensie heeft dan is het een self extracting archive. ALs de indeling .rar en dan .ro0, .r01 etc is dan heb je Winrar nodig, zie bovenstaande link…

Da_Taxman

Hallo kanjers,

Bedankt voor jullie massale reacties. Ik heb winrar gedownload en het werkte perfect. Ik heb nu Dreamweaver 3 geinstalleerd.
Wat wel merkwaardig was, dat ik maar een file hoefde uit te pakken. Die andere drie files werden volgens mij niet gebruikt. Enfin het werkt volgens mij wel(ik moet wel een goed boek aanschaffen denk ik want het programma is niet makkelijk, nog enige suggesties?)
Nog bedankt bedankt voor jullie reacties vanuit een regenachtig plekje in Zuidholland.

Die ander bestanden gebruikt ie wel, maar pakt alles in een keer uit, in tegenstelling tot winzip waar je elke file apart moet openen.

Kijk eerst online voor meer informatie, wellicht dat je daar meer aan hebt (eventuele interactieve sites). Een boek kopen kan altijd nog, heb daar zo geen suggesties voor.

op www.godabuzz.com kun je ook de ISO downloaden, een kopie van de originele cd. Deze kun je dan met CDRWin op een cd branden en heb je em helemaal compleet, dus niet een geripte versie waar bepaalde opties weggelaten zijn.

Succes met Dreamweaver!

Da_Taxman