Dreigbrieven

Eergisteren kwam ik rond half 6 thuis en op m’n voordeur waren allemaal post-it papiertjes gekleefd.
Die stonden vol scheldwoorden en bedreigingen.
Bovendien moest ik geld achterlaten aan de voordeur of ik zou het niet overleven.

Uit het geschrift kon ik afleiden, dat de auteur maximaal 7 jaar oud is. :stuck_out_tongue: Dit vermoeden werd nog versterkt door een jongetje van ongeveer die leeftijd dat twee huizen verder z’n hoofd wegtrok achter een haag toen’k in z’n richting keek.

Iemand een creatief idee om dit te counteren? :slight_smile: De emmer kokend water in de badkamer boven de voordeur klaarzetten is misschien wat drastisch?
De papiertjes in een envelop stoppen en ter attentie van z’n moeder in hun brievenbus stoppen heb’k ook wel ff aan gedacht.

een envelop met een muizenval erin aan je deur hangen t.a.v. de “afperser” :a

Hahahaha, waar is de tijd dat ik nog gewoon ‘belletje-trek’ deed :slight_smile: Kereltje heeft wel lef. Maar als ik dus binnekort hoor dat je van kant bent gemaakt, zal ik de politie wel naar een 7-jarige doorverwijzen :smiley:

ik zou er een snoepie in de envelop doen en een briefje ‘bespaart je naar de drogist lopen’
Of een oud belgische frank oid :slight_smile:

Wat indien je eens een enveloppe vult met wat wit poeder (meel bijv?) Ik weet niet of een kind van 7 die grap begrijpt, maar op z’n ouders zou het wel indruk kunnen maken :). Gewoon die enveloppe voor de deur leggen met een geprint briefje van 10 euro oid erin.