Dreamcast spellen kopieren

vbimport

Wie weet of je met de nieuwe 99 minuten cd’s dreamcast spellen kan backuppen. En wie weet er ook wanneer en waar ze te koop zijn. De prijs vind ik ook belangrijk om te weten. Wie weet het???

En dan nog iets. De PSX2 Backup Interface. http://web.inter.NL.net/users/AT.Holland
Op het bovenstaande adres kon je lezen over een apparaatje van f 69,- waarmee je je oude PSX kon laten ombouwen naar een psx2. Je moet hetmaar lezen op die site. Ik wilde er een bestellen toen gaven ze adres weer door dat ik daar moest kijken. Wat blijkt is het een 1 april grap. HA HA HA HA HA HA. Damn what funny. Nou ik hoop dat ik antwoordkrijg over de bovenstaande vragen

L8ter
Siege

Playstation ombouwen naar playstation2…
Wie gelooft dat nou weer?!?!?!?!?

Ik ga grof beginnen doen HE !!!
Wie zegt dat men een psx naar een ps2 kunt ombouwen is zieliger dan de paus !!!
Sorry dat ik zo grof doe maar dat geloof je toch zelf niet als men dat wil doen moet men alles vervangen en kost het je meer dan dat je gewoon een ps2 gaat kopen !
Hou in hetvervolg die onzin bij jou zelf
Hoe kan dat nou , de processor bij de psx is 33Mhz als ik me niet vergis en de ps2 heeft 200-300Mhz of zo? De 3Dcard is bij psx 1MB
bij PS2 is dat 4MB of 8MB
kortom alles is anders je kan dat onmogelijk ombouwen dus of je moet alles vervangen en wat is dan het NUT !!!