Dreamcast + all in

vbimport

dreamcast 2 controllers memcard 7 orginele games en ongeveer 90 copy’s

hoeveel incl verzendkosten ?

ben ik me nog aan het afvragen, heb ook nog een leuke grote hd nodig 7200 rpm ofzo, doe eens een bod dan kunnen we altijd kijken

60 Gig harde schijf oké?

www.xenon.nl <------------- duurste hd 60 gig 7200 rpm is nieuw 600 ballen, maar aangezien de hd tweedehands is(neem ik aan) niet toevallig nog een leuk geheugentje liggen 256mb erbij ofzo???

Gaat om een nieuwe nog dicht gesealed.
Maxtor 60GB DMax 60 Plus dus 7200rpm

Voor die hd en 150 piek erbij ben je mijn man

Sorry maar ik wil wel een beetje waar voor mijn waar

Ja…wat is dat nou?:confused:
eerst zeg je nog dit:

Originally posted by Tha_Stranger
www.xenon.nl <------------- duurste hd 60 gig 7200 rpm is nieuw 600 ballen, maar aangezien de hd tweedehands is(neem ik aan) niet toevallig nog een leuk geheugentje liggen 256mb erbij ofzo???
Dan zeg ik dat het een nieuwe is? Dan wil je ineens een nieuwe en nog eens fl 150,- erbij?!?! Wat wil je nu? :wink:

Sorry ben een beetje vaag, waar woon je, hoeven we deze shit misschien niet via de post te doen

Nog een Dimm van 256 Mb PC133 erbij misschien???:rolleyes:

perryrosendahl@hotmail.com kun je me ff mailen met waar je woont ofzo(ben zelf wonende in gelderland) als je in de buurt woont(niet 200 km verwijderd ofzo) kunnen we dit een beetje normaal doen en niet via de post, heb slechte ervaringen ermee. en anders doen we het gewoon via de post kijk maar ff

Ik stuur wel ff en PMetje want hotmail is op dit moment ff K.U.T! Krijg steeds server is toe busy!!! :frowning: