DownTime!?

vbimport

Wat was er nou pcies aan het handje…@jes?
SQL over zen nek ofzow?

Volgens mij zijn jullie best wel een uurtje of 8 ofzow down geweest…kheb jullie gemist! :wink:

geen 8 :wink:

maar denk ook sql probs, php slecht executed ofzo, gaf 500

zo te zien was ut weer een DNS prob :slight_smile:

500 is geen dns prob :wink:

500 is internal server prob

onrechtstreeks kan je dns prob hebben dan jah, maar toch weinig kans :slight_smile:

Rustig jongens, niet vechten…
Het was gewoon mijn schuld, ik drukte de verkeerde toets in… :):slight_smile:

Php|marcel wist het zelf niet ! :wink:

We zijn enige moment down geweest inderdaad, maar op dit moment is de oorzaak niet bekend. Het heeft iniedergeval niets te maken met de DNS, de hele server lag plat deze keer. Hij is enige malen zonder succes gereboot en ook dit heeft niet mogen baten, maar hij lijkt nu weer stabiel te draaien, en we gaan op zoek naar de oorzaak.

Gisteravond schijnen er wat problemen te zijn geweest met het aantal open include files (misschien dat iemand hier toevallig er wat van weet ?), alleen ik heb dit zelf niet mogen aanschouwen.

Hopen dat het niet weer gebeurd, maar onze system admin PHPMarcel is on the job, en die heeft alles altijd nog voorelkaar gekregen :slight_smile:

Originally posted by DoMiN8ToR

Gisteravond schijnen er wat problemen te zijn geweest met het aantal open include files (misschien dat iemand hier toevallig er wat van weet ?), alleen ik heb dit zelf niet mogen aanschouwen.

Moet je MP|3 vragen…die heeft dat gefixt (het werkte in ieder geval nadat hij bezig geweest is :wink:

Als het een DNS prob was had je met het IP adres van CD Freaks toch op de site moeten komen maar dat kon ook niet…

Domi -> als jullie er echt niet uitkomen en jullie iemand zoeken met veeeeeeeel verstand van Linux laat het me dan maar weten ik ken wel iemand…