Download Accelerator?!?

vbimport

Kreeg net een aanbod van Download Acc. voor de geregistreerde versie, stonden deze voordelen bij:
Improved Performance
Better utilization of your available bandwidth
Dus als ik het goed begrijp is Download Accelerator Free dus niet zo snel als dat ze zeggen :cool:
hehehe

Als je breedband hebt dan kan het gloof ik wel helpen. Voor inbellen enzo heeft ut weinig zin… gebruik je al max meestal! :wink:

Hmmm ja je merkt het wel maar ik vind DAP nog steeds niet opkunnen tegen Flashget. Die heeft een ingegebouwde downloadaccelerator en tevens een downloadmanager… veel mooier en bij mij (met @home) sneller…

www.amazesoft.com voor een gratis (legale!:)) download…

Ja, dat programma hoor ik vaak: FLashGet, toch een keer proberen, of dat ook zo lekker snel is. Ik heb kabel en merk het verschil wel met Windows downloader, vooral op gratis hosts zoals tipod enzo, daar haal ik met Windows Download ongeveer 40 kb/s en met Downloadacc. ongeveer 180 kb/s, wel een verschilletje :slight_smile:

komt omdat winddoos met 1 thread tegelijk downt. en een accelerator zoals DAP en waarschijnlijik Flashget op meerdere threads tegelijk downen. DAP doet het op 4, Flashget waarschijnlijk meer omdat die sneller gaat. Door meer threads te gebruiken, kun je minder snel andere dingen op Inet doen.

DAP kan maximaal 7 threads doen per file

Neem nou gewoon Go!Zilla, ben je van al het geleuter af.
Snel…en x threads.
Je kunt alles zelf instellen, beter vind je niet. (ook GetRight niet)
:stuck_out_tongue:

Heb zelf kabel (@home) en had eerst ook gozilla, heb toen getest met gozilla en Dap, Dap was elke keer sneller met downloaden.
En dap heeft ook een downloadmanager

flashget kan er geloof ik 10 aan…

en de manager van flashget is retegoed… zoals bijv het gebruiken van catagorien of het fixxen van zip files is erg handig!

er is al een topic geweest over wat het snelst was flashget , DAP, getright, …

dus test de zoek functie even