Download Accelarator of Gozilla

vbimport

Ik heb sinds kort een kabelaansluiting en gebruik al jaren Gozilla.
Nu hoor ik ook van Download Accelartor, welke van de twee kan ik het beste gebruiken met de kabel.
En wat is het grote voordeel van het één of het andere progr.

d/l accelerator is een van de meest gebruikte proggies omdat het gewoon heel makkelijk te gebruiken is
volgens mij werkt het ook sneller en beter
godzilla vind ik zelf niet zo fijn

ik zelf gebruik getright

Download Accelartor, volgens mijn indruk werk het idd ook sneller!

Het is voor mij wel belangrijk dat het sneller werkt dan gozilla, niet of het makkelijker werkt.

Ik gebruik Flashget, het is een goed programma en is heel handig in gebruik, een van de mooiste opties is namelijk, het zit onder je rechtermuisknop en dus te gebruiken wanneer je maar wilt, het haalt binnen over tien kanalen, dus ook lekker snel.
En ook in het Nederlands, wat heel veel mensen nog steeds prefereren. Ik heb een tijd DAP gehad, maar ik werk nu alleen met Flashget!:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

als je go!zilla beetje weet in te stellen werkt ie perfect
en net zo snel als accelerator…ik heb t namelijk eens getest en er zat geen verschil in …
ik heb ze allemaal al gehad en gebruik ze nog steeds allemaal door elkaar …voor t ene is dat beter en voor t andere dat …
t is maar wat je fijn vind werken…

DAP heeft deze week versie 5 uitgebracht.
DAP is snel en simpel in gebruik en bevat geen spyware.

Gozilla en Getright bevatten wel spyware.

dap heeft voor mij zeker de voorkeur het is makkelijk en bevat geen spyware en is bovendien nog snel ook. Denk niet dat het zo’n moeilijke keuze.

Laatst ergens test gelezen waarin stond dat Godzilla boven Getright stond en daarna ergens DL Acc!

Kijk das een makkie: Go!zilla !!!
Effe alles instellen en er is geen betere. :cool:

FlashGet rulezzzzz …!!!

Zie wel dat iedereen hetzelfde antwoord heeft :confused:

Ga idd maar fijn voor flashget… makkelijk in gebruik, heeft alle functies die je nodig hebt en tis heel handig en snel… vooral alle links van 1 pagina in 1 lijst plakken met een bepaalde categorie of dir waar het naartoe moet enzow… en filteren op extensies

kijk maar eens op www.amazesoft.com

ps ik heb tot nu toe met flash snelheden van een 500k/sec gehaald met mijn @homo verbinding!

Hi
Ik gebruik meestal Wincmd
Maar als het een snelle site of Ftp site is
dan pak ik DAP
Deze pakt meerdere treads op 1 file (Verdeeld de file in 7 st)
En mijn ervaring is dat Dap het snelste is.
(Als de site meerdere treads aankan)

Flahget heeft van deze proggies mijn voorkeur, was bij mij sneller dan de andere twee.

Download accelerator 100%.
Ik werk er zelf mee op de kabel van athome en gaat echt perfect.

Wel opletten als je iets nog een keer download wat half is gedownload om het eerst te verwijderen.

Sommige sites XXX kunnen vastlopen:p