Door Chello afgesloten ?!?!

vbimport

Een “vage bekende” van me heeft internet via Chello !!! aangezien deze student niet erg rijk is maar wel een vlotte babbel heeft is het dus gelukt om ff n terion (of hoe dat ding ook heet) los te peuteren… alleen krijgt deze jonge man sinds vanmiddag de melding dat hij alleen op een of andere vage page van chello kan komen en dat hij maar even de helpdesk moet bellen…:mad: :mad: :confused: :confused:

heeft iemand hier ook last van of wel meer van gehoord ?!?!?

mzl SuperAppelflap

ps. 'k had wel een x wat gelezen maar 'k dacht dat dit alleen met oude com21 modem’s ging gebeuren… maar doen ze dat ook met teryon modems !!! … das wel jammerz …:frowning: :frowning: :frowning:

Weet niemand hier meer van ?!?!?!?!

't lijkt me sterk dat iedereen hier z’n chello abotje netjes betaald …:wink:

SuperAppelflap

je hoeft echt niet altijd antwoord binnen 30 min te verwachten hoor :wink:
maar ik heb nog nooit van zoiets gehoort iig…

Een tijdje terug stond het hier op het forum. Ze waren van plan illegaal gebruik van modems te stoppen. Blijkbaar doen ze dat dus nu.

Moet je anders even de search-functie gebruiken of de topic er nog is…

eMiNeM

Ik vind het goed dat ze em afsluiten. Waarom zou iemand gratis kunnen surfen terwijl anderen wel moeten betalen? En nog bandbreedte inpikken ook nog: ophangen aan de hoogste boom die lui

Jongens Jongens vat dit niet verkeerd op maar als jullie een mooi modem aangeboden krijgen dan moet je mij niet gaan vertellen dat je dit afslaat …

Zelf betaal ik dus ook netjes voor Chello … Maar ik heb nu wel zelf het zelfde probleem :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:
Ik was gister even bezig mijn Modem op mijn nieuwe computer te installeren dus even netjes vrijgeven in winipcfg installeren op m’n nieuwe pc !!! (normaal werkt dit alles wel normaal) Maar gister had 'k toch een probleempje …

Opeens krijg’k dus hetzelfde venstertje als die gozer :mad: :mad:

Ik zit nu op school maar 'k zal thuis even kijken voor de juiste url / ip waar die site staat … kunnen jullie zelf even kijken waar’k het over heb

—> maar waar het dus op neer komt is dat ik nu ten onrechte geen verbinding met internet meer heb … volgens mij ben 'k nu dus zelf de pineut geworden van de Actie van Chello tegen het zoeken naar Illegalen Internetters …

Mzl Superappelflap

ps. Zouden jullie niet zo sneu willen reageren in de geest van “Net goed hij hielp iemand die niet betaald en nu is hij zelf de LUL!!”

Als jullie voor de zelfde keuze stonden …:confused:

Hier heb je de site die ik voor me kreeg :mad: :mad:

Het is dus kreeg want sinds een half uurtje is alles weer goed ik zal nog even het ip enz van die site’s opzoeken …

http://212.142.28.180 hier heb ik het gevonden …

Mzl Superappelflap

ps. Kijk maar even rond, als iemand btw weet waar ik mijn gebruikersblablabla nummer (pagina 2/3) kan vinden graag ff melden !!! ThanX

op je contract?

Dat dacht ik in eerste instantie dus ook… Gewoon even mijn gebruikersnaam invullen maar dat vertikt hij dus … er staat ook nog een ander nummer -***- ofzoiets maar deze wilde ook al niet werken … maar ja wat ik al zij het probleem is al opgelost …

ag, chello suks anyway. heb net 3 internetloze weken achter de rug. Ze beloofde telkens van alles. Heb op het laatst alle bekabeling in huis zelf maar opnieuw aangelegd en toen deed alles het weer!!

Originally posted by marsian
ag, chello suks anyway. heb net 3 internetloze weken achter de rug. Ze beloofde telkens van alles. Heb op het laatst alle bekabeling in huis zelf maar opnieuw aangelegd en toen deed alles het weer!!

chello sux dus echt niet hè, het duurt even eer het het doet, maar dan :o blazen joh

Chello wat is dat ?

Geef mij maar athome

:stuck_out_tongue:

Jongens jongens…

Dit probleem is onstaan door UPC en heeft niks met het “illegaal gebruik maken van” te maken. UPC is bezig geweest met het omzetten van bepaalde software, en bij die omzetting is er bij 0.5% van alle Noordelijke aansluitingen iets fout gegaan. Zodra je even contact opneemt met de helpdesk kunnen ze je zonder problemen weer aansluiten…

Ik vindt het overigens SCHANDALIG dat wanneer je problemen met je verbinding hebt door UPC z’n fout dat je ook nog eens mag betalen voor de helpdesk. Zeker mobiel loopt dat nogal in de cijfers. Ik adviseer dan ook iedereen om aan de medewerkers te vragen om je terug te bellen (als je ze tenminste te pakken kunt krijgen)

Luitjes.

Over contact met UPC/Chello
Als je een mogelijke verbinding hebt met internet.
Stuur dan een mailtje naar een van de twee.
Zorg er voor dat je er iets in hebt staan wat ze niet zo leuk vinden en geef even je mobiel op, binnen +/- een week bellen ze je terug.

Lukt mij altijd.

The Observer.

ps. by the way ga niet in discusie omtrent de wacht tijd van de telefonische helpdesk, wordt een lang en saai gesprek.