Doom 2000

vbimport

Wat ik net weer lees…

iD Software heeft vergaande plannen voor een nieuwe Doom-versie ( ), die op dit moment nog Doom 2000 wordt genoemd. Jim Dose (Ritual)is door iD Software aangetrokken om voor dit nieuwe kunststukje programmatuur te schrijven…

(Voodooextreme)

Ave…
PGN/iNERTiA

Houd ons aub op de hoogte over dit spel, want DOOM was erg gaaf en is nu nog erg leuk voor een zwak netwerkje.

TeK

Lijkt me echt wel gaaf, een doom opvolger, doom 2 was al top vroeger, ik denk dat het een echte hit wordt.

Wie weet eigenlijk hoe het zit met de nieuwe Wolfenstein?

Ja, ID gaat nu al hun oude spellen restylen…ik vindt het wel zielig van Carmack. Zijn bedrijf loopt leeg qua werknemers en hijzelf kan alleen maar 3D Engines programmeren dus probeert hij alle newbies op deze manier achter zich te krijgen.

Wij als oude gamecracks, die nog Wolfenstein, Doom en al die originele games speelden vinden errug zwak…PUNT

Al zal ik Wolfenstein 2K en Doom 2K wel downloaden denk alleen maar of ff te kijken…ik spreek me eigen nu tegen…laat maar

COOOOOL, doom rulez en wolf3d ook
IDDQD IDKFA klik klak BOOOOOOOM

Vorig jaar nog Doom met 3DFX gespeeld, ok ziet er nog steeds niet bruut uit maar wel stukken beter, was toch wel weer even leuk

Djewst

Cool

DOOM RULEZZZZZZZZ

= BESTE SPEL =

CRAZY
GIJS