Dood?

vbimport

Wake up ppl ffs, het is nog maar 0:40 ofzo en reply hier al een half uur zonder dat er nog maar iets is bijgekomen :slight_smile:

/me druipt weer af dan maar =(

be back in a month or something again :wink:

tis zaterdag :wink:

meeste mensen gaan uit :wink:

alleen addicts zitten hier nog :wink:

en op irc :wink:

idd, me is ook net terug. Najah een uurtje al :slight_smile:

Mafkees…zo zie je em een tijd niet en dan ineens reageert hij overal op :wink:

Sommige mensen hebben ook een leven weg van de computer (tis zeldzaam, maar kan toch voorkomen), daarbij, dit was de enige thread die net de moeite waard was om te reageren eigenlijk…en alleen omdat jij het bent :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Mafkees…zo zie je em een tijd niet en dan ineens reageert hij overal op :wink:

Sommige mensen hebben ook een leven weg van de computer (tis zeldzaam, maar kan toch voorkomen), daarbij, dit was de enige thread die net de moeite waard was om te reageren eigenlijk…en alleen omdat jij het bent :wink: [/B]

I feel flattered :wink:

tuurlijk aslk langs kom mot het direct goed zijn he =)

lol, d8 ik daarstreks, wtf heeft red nu weer gaande gemaakt, allemaal reply’s van redneck als laatste

allemachtig redneck is bezig geweest:eek: :eek: :eek:

Originally posted by flits
allemachtig redneck is bezig geweest:eek: :eek: :eek:

LOL

Hi redeneck.

Even een postje voor jou dan.

Groetjes Sandra
xxxxxx

leer me nick goed typen, leer nederlands, leer argh… whatever, newbies zijn nog slimmer

is het gewoon stupiditeit? debiel zijn? of aan wat ligt het dat sommigen hier absoluut niet kunnen typen en taalfouten maken met gewoon uitspraakvormen (voud ipv fout en duizenden anderen, hebben jullie ooit het lager onderwijs afgemaakt?) oftewel incapabiliteit om met een toetsenbord te werken? dat je vingers meer naast de juiste toetsen belanden dan op erop? the truth is out there, someday we’ll know, or actually we rather don’t wanna know it.

ik zeg toch ook niet ipv sandra bullock, sandaal bitch ofzo

way to go, en dat voor je 2100ste post :slight_smile:
zeg dat ze ophoepelen, er bestaat een newbie forum, dat ze daar eerst een maand of 4 (5-6-20) rondhangen eer ze hier komen replyen, is moeilijk om te snappen dat het hier geen kleutertuin is he? en dat ze hier dus niet horen!

na dit gelezen te hebben heb ik zin in een lekker paardebiefstuk

mmmmm Ik wil niet lullig doen hoor, maar:

Originally posted by Redneck
[B]Leer mijn nick goed typen, leer Nederlands, leer argh… whatever, newbies zijn nog slimmer.

Is het gewoon stupiditeit? Debiel zijn? Of aan wat ligt het dat sommigen hier absoluut niet kunnen typen en taalfouten maken met gewoon uitspraakvormen (voud ipv fout en duizenden anderen, hebben jullie ooit het lager onderwijs afgemaakt?) oftewel incapabiliteit om met een toetsenbord te werken? Dat je vingers meer naast de juiste toetsen belanden dan op erop? The truth is out there, someday we’ll know, or actually we rather don’t wanna know it.

Ik zeg toch ook niet ipv Sandra Bullock, Sandaal Bitch ofzo? [/B]

Er is altijd een miernneuker boven mierenneuker! :stuck_out_tongue: (Grapje moet kunnen, toch?)

Originally posted by Azrael
[B]mmmmm Ik wil niet lullig doen hoor, maar:

Er is altijd een miernneuker boven mierenneuker! :stuck_out_tongue: (Grapje moet kunnen, toch?) [/B]

LOL…

Maareuh ik was er zaterdag ook niet. Tja… ik was weliswaar niet uit maar lag toen al in bed. Zware dag op het werk gehad, daarna nog eens 4 uur in de trein moeten zitten (verplichte aangelegenheid op zondag) dussuh… tja… ik was kapot…

Maar ik ben r weer, alive & kicking :slight_smile:

Ik wil niet veel zeggen hoor maar als jij een thread start met DOOD? dan kan je van iedereen een reactie verwachten, he?
En inderdaad je hebt gelijk dat er een Newbie forum is, maar is het dan zo dat de eventuele Newbie’s niet meer in Dutch General chat mogen komen en replyen. Zo creër je dan allen maar enige vorm van discriminatie op het forum tussen de vaste bezoekers en degene die er net zijn.

Dan nog iets dat jij je eigen verveeld op het forum om half 1 's nachts kunnen wij ook nix aan doen sommige mensen hebben een leven of in ieder geval nachtrust nodig zoals Tax al zei.

Dit is alleen mijn menig maar, maar misschien dat jij het ook kan begrijpen ik heb op eventuele typefouten gelet zodat we daar dadelijk geen irritante thread over krijgen.

Dit was mijn zegje alleen maar.

Laterz allemaal

Originally posted by Azrael
Er is altijd een mierenneuker boven mierenneuker! :stuck_out_tongue: (Grapje moet kunnen, toch?)

LOL, Moet kunnen? Echt wel!

Schepje er boven op!!
Enuh> is 't nou Miereneuker of Mierenneuker?? Immers: kun je neuken met alle mieren tegelijk??:confused:

Sja Redneck… …over niveau gesproken :slight_smile: en dan zo’n post :wink:

MAar euh, ik zag dat je hevig bezig was geweest ja :slight_smile: En Sandra… …sja, menig mens d8 dat ze de opvolger van ab alasta en al die homoos was maar ze schijnt ziek geweest te zijn ofzow… …ik kan geen IPs kijken maar had toch ook wel zo’n vaag vermoeden dat t shit was :slight_smile:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

LOL, Moet kunnen? Echt wel!

Schepje er boven op!!
Enuh> is 't nou Miereneuker of Mierenneuker?? Immers: kun je neuken met alle mieren tegelijk??:confused: [/B]

OK… jij bent dus ECHT de MASTER! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: