Dood na verijzingen

vbimport

In Saoedie Arabie is een man uit zijn graf opgestaan na 27 uur begraven te zijn geweest.
Zijn familie had hem begraven nadat hij in coma was geraaktna een val van een graanmolen.
Maar de man was in zijn graf ontwaakt en had uren om hulp geschreeuwd.
Uiteindelijk was hij door schaapsherders opgegraven.
Toen de levede dode echter thuis kwam vielen zijn moeder en zus terpleke dood van schrik.
De man heeft nu spijt dat hij uit z’n coma is ontwaakt.

www.broodjeaap.nl ?

Ik vond het nog wel redelijk geloofwaardig totdat het deel kwam dat zijn zus doodviel van angst
Voor de rest vind ik het wel een kewl :cool: verhaaltje

Hoe kun je nou onder de grond om hulp schreeuwen? Hij was waarschijnlijk in een kist begraven. Maar ten eerste gaat het geluid niet zo best door dat hout en ten 2e heeft het geen schijn van kans om door de aarde door te dringen. Waarom denk je anders dat mensen veel geluidswallen het liefst van aarde maken? Omdat het het geluid goed absorbeerd. Laat staan dat het dan nog kilometers in de omtrek is te horen door een schapenherder.
Nee, ik denk dat het broodjeaap is.

ToTibbs: dat was 1 van de redenaties die ik er ook op nahield…

verder denk ik ook wel dat je met een luchtprobleem zit in zo’n kist… je moet wel een hele kleine longinhoud hebben wil je het overleven in een kist voor 27 uur…
volgens mij sterf je dan wel van een vergiftiging…

niet echt geloofwaardig

lijkt mij ook een erg onwaarschijnlijk verhaal…
alhoewel het vaker is voorgekomen dat mensen
levend begraven werden. maar goed dat de familie
zich daarna doodschrikt lijkt me ook erg onwaarschijnlijk.

Jah das dus een probleem ik bedoel zal best vaak gebeuren alleen vrij moeilijk om daar achter te komen… Ik bedoel als je eenmaal in die kist ligt wordt je er echt niet meer uitgehaald ofzo.

Gewoon een GSM meegeven :slight_smile:

ps niet eentje van BEN want daar lig je dan in je kist te leven… zonder ontvangst :slight_smile:

als je die mensen cremeert heb je die problemen niet

Originally posted by cum-a-lot
als je die mensen cremeert heb je die problemen niet

hahahaha lijkt me ook de beste oplossing ja…