Dj tiesto

vbimport

Hoi luitjes,

Ik wilde even weten waar je precies Dit album kunt downloaden:

Dj Tiesto-live at Gatecrasher

Het liefs zou ik dit album in aparte songs willen hebben.

Greetingz

Drpeer

ps. Dj Tiesto RULEZ !!!

Gadverdammme!!!

Bijnaam van tiesto : DJ TRIESTO !!!

Ik wilde niet weten wat je vond van dj tiesto
Laat dat voortaan maar buiten beschouwing
Kom zeg gedraag je eens een keer als een echte vent en antwoord gewoon nogmaal op mijn vraag !!

Ik heb jou mening niet nodig !!

:confused:

ben het wel met djrolo eens, waardeloze bliepjes trance dj triesto…
maar misschien dat je het album hier kunt vinden : http://www.mp3delivery.com
trouwens niet meteen zo agressief reageren :):slight_smile:

Originally posted by djrolo
[B]Gadverdammme!!!

Bijnaam van tiesto : DJ TRIESTO !!! [/B]

Over het algemeen is het nie zoveel met Tiesto nee, maar laatst was ik ergens op een feest en daar draaide ie joh, dat kan je gewoon nie geloven!!! Echt een superset man!

Ik heb ook wel eens gehoord dat hij Live goed moet zijn maar ik vind zijn nummers en compilatie cd’s egg gewoon de pan uit sucken :slight_smile:

Verder zou je eens kunnen kijken op een site die WonderTrance heet… ik had daar ooit een link van (stond veel van Tiesto op) maar die ben ik helaas kwijt… :frowning:

Tja, sorry, maar ik gaf effe eerlijk mijn mening…

En wat Wookie zegt klopt wel ja, De muziek van Tiesto zelf is zwaar klote, maar gewoon lekker mixen kan ie wel. Al moet ik daar bij zeggen dat ie zichzelf tegenwoordig wel erg goed vind.

Laatst hem nog live gezien, draaien ken ie wel, maar produceren, nee, daar moet ie maar mee stoppen.

En het toppunt: Is er een heel mooie track, namelijk “silence”, (is trouwens al een jaar oud en gemaakt door 'sarah nogiets"), en staat in de belgische top40 op naam van “delerium”. wat doet Tiesto??? Die maakt er effe een gruwelijke remix op…het origineel was stukken beter, minder druk.

En dat album weet ik niet te vinden, heb serieus nog effe voor je gekeken :wink:

Zelfde liedje met Jean, compilaties krap ik het ijs mee van me ramen maar laatst, op IC (30/12) geloof ik (of Impulz 2/12), draaide ie ook zo vet! :wink:

Jean heb ik live gehoord dat was idd wel lekker… maar zijn compilatie cd’s zijn egg te zielig om aan te horen… dat noemen wij bij onze drive in show “plop ploppende homo trance” :slight_smile:

Sorry voor alle homo’s btw…

Sorry voor alle homo’s btw…
–>ghehehe
en die muziek is idd een ploppende homo trance.
Live heb ik hem nog niet gehoord.

Greetz

Ben ik ff blij dat er toch nog wel mensen zijn die het met me eens zijn aangezien over het algemeen Tiesto als grote “held” wordt gezien…

Zaterdag 5 mei in de RAI is [b]Shockers!![/b]

B there! Wordt vet feest! :stuck_out_tongue:

I’ll be there:D!!! Heb je mijn kaartje al Wookie? :wink:

Kijk eens op http://www.musicworld.nu

Originally posted by King Dingeling
I’ll be there:D!!! Heb je mijn kaartje al Wookie? :wink:

Ga 'k volgende week wel ff halen voor ons in elk geval! Ik weet nie wie er nog meer mee willen!
Maar ik spreek je er nog wel over vanavond! :smiley: (nie meer off-topic in deze topic gaan; anders wordt ie geclosed probably! :wink: )