DJ mp3

vbimport

Dat is wat ik wil. Ik wil mn mp3’s gruwelijk vet remixen met een vet proggie, kunnen jullie me please helpen aan een naam en- of een download plek? Zou zeker vet zijn, kan ik lekker mixen >>> daz wak wil.

ThAnX a LoT!!!

masterBURNER (is back in town…)

(dit is het bewijs, dee_ultimate…)

[This message has been edited by masterBURNER (edited 05 June 2000).]

BPM Studio 2.0 Ik weet wel niet waar je het kan dl. Maar ikzelf heb 1.5 en dat werkt ook goed, als je wilt, mail ik het je.

BPM studio home staat op twilight 42.
Maar persoonlijk vind ik het niet zo’n heel goed programma om echt te gaan mixen, dat moet je volgens mij toch gewoon met minimaal een echt mengpaneel doen. Dus niet zo’n virtueel kloteding op de pc. Je moet dan alleen wel een mp3 speler hebben, of je pc aansluiten op je mix-apparatuur.

MIXVIBESPRO is een hele goeie vind ik. Je kunt alle tijden veranderen zodat een liedje op bv. 1.20 begint, zodat hij het lange intro weglaat. Je hebt zoveel kanalen enzovoort… Je moet maar ff zoeken op een vorige topic daar staat de link bij

Greetz,
RMX

He dee_ultimate!! ik heb je een meel gestuurd met de vraag of jij mij dat proggie ff wil melen, maar hij mag niet groter zijn dan 1,5 mb. Je weet wel >>> hotmail…

He alvast bedankt he??? masterBURNER

(met nog eens een bewijs >>> zie email)

masterburner, check your mail

Geloof me maar, mixen op een computer dat wordt nix. Gewoon lekker op de mixer gaat stukken beter en mooier! Denk maar zo, je kunt met de muis altijd maar 1 ding tegelijk doen, maar met je hand kun je wel meerdere dingen tegelijk doen!!

Greeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Dee-ehn heeft em door!