DJ apparatuur

vbimport

Vraagje!!!!

Ik heb een eigen drive in show. Deze is echter aardig gegroeid en daardoor ben ik aan heel wat nieuwe geluidsapparatuur toe. Ik wil echter mijn set verkopen en het liefst 2e hands een andere grotere set kopen.
Enig idee waar mijn installatie allemaal online te koop kan aanbieden en voor een nieuwe kan kijken??

Greeeeetzzzzzzzzzzzzzz

probeer is wat links in het kopje DJ Equipment and P.A. (rechtsonderaan) op http://dj.pagina.nl

Wat voor apperatuur is dat?
Wat is de prijs?

http://www.activeproductions.nl/

-Versterker Power Acoustics AKP2240. Deze versterker heeft bij 8ohm een vermogen van 320W RMS en bij 4ohm een vermogen van 460W RMS (beiden stereo). Hij is gemonteerd in een flightcase met koeling en is voorzien van een grote Led-VU meter waardoor een externe DB meter overbodig is
-Solton/Craaft MF200 speakerset. Deze speakerset heeft een vermogen van maximaal 800W en 300W RMS. Ze hebben een hele hoge druk (102 db/w/m) waardoor ook al met weinig vermogen er veel geluid uit komt. Op de achterkant is een extra tweetertje gemonteerd voor de monitoring. De impedantie is 8ohm. Zowel onder als bovenin zijn flensbussen voor statieven gemonteerd (deze heb ik ook nog voor het geval dat je hier intresse in hebt…).
Het is een 2-weg systeem met een 12" woofer. De speakers zelf zijn best wel compact, wat makkelijk is bij vervoer.
Op deze speakers zit een levenslange garantie van de fabrikant, dus een reparatie zal altijd zeer goedkoop zijn, indien je het klaar zou spelen om deze speakers de lucht in te blazen.

Ik heb ook nog een paar baskisten staan. Deze was ik in principe niet van plan om te verkopen, maar indien er iemand komt die intresse hierin heeft en me (in combinatie met de set) een goede prijs biedt wil ik ze best verkopen!
Gegevens over de baskisten: 350W RMS, 500 program, 700 max; 8 ohm, ingebouwde filters op 500Hz afgefilterd, sonic bang 15" woofer (geproduceerd door RCF, dus kwaliteit!)
Door de ingebouwde filters is het mogelijk om de Solton/Craaft topkisten erop aan te sluiten waardoor het hele systeem een impendatie van 4ohm krijgt en het mogelijk maakt om de versterker ten volle te benutten. Het geluid is dan tevens lekker diep!

Wat mijn prijs is? Als ik alles in 1 verkoop:
-versterker
-topkisten
-baskisten
-statieven
-40m gewapende speakerkabel met stekkers
-high end audio kabels
-flightcase voor de amp
dan zal mijn vraagprijs fl 3500,- bedragen, maar daarover valt altijd te praten!

Indien er iemand is die een set heeft die hij kwijt wil en over wil stappen op een kleinere set valt over een tranfser ook te praten!

Nou, laat het maar weten!!

Greeeeeeetzzzzzzzzzzzzz

Maak eens een mooi prijsje voor die baskasten incl. versterker! Ik zoek nog zoiets voor de verhuur.

Enne, als je iets moois wilt kopen>>> MASTER , dit hebben wij (drive-in show UNLIMITED) zelf ook 1,5 jaar geleden aangeschaft en het werkt echt TOP. Als je het merk niet kent, het is spaans (op vakantie spanje hangen ze in elke discotheek,) Ook hier in nederland begint MASTER door te komen, Bijvoorbeeld TIME-OUT in Gemert gebruikt master!

Zo’n setje kost ongeveer 15000,- (2xbas18inch, 2xtop15inch, versterker, processor)

Eeeeeeeeeeeuhhhhhh Rolo, moet ik ff denken.

Baskisten hebben me fl 1300,- gekost (deze heb ik pas 5 maanden en zijn pas enkele keren gebruikt; ze zien er 100% als nieuw uit).
De versterker heeft me fl 1400,- gekost.
Dan hebben we nog wat bekabeling, die hoort er dan gewoon bij, net zoals de flightcase van de versteker (samen ter waarde van ongeveer een fl 200,-). Ik heb dus een fl 2900,- erin gestoken.
Mijn vraagprijs? Laten we zeggen de hele zooi voor fl 2000,-. Neem je de topkistjes er bij dan wil ik ook nog wel aardig wat van die prijs van fl 3500,- afdoen…

Als je vraagt waarom ik zo’n moeite doe om ze kwijt te raken: ik heb enkele grote feesten op de stoep staan; mijn installatie is daar echter wat klein voor (o.a. enkele malen een open lucht party enz enz) en ik heb weinig intresse om spulletjes bij te huren! Trouwens werken met een eigen installatie is ook een betere reclame…

Greeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzz

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>(op vakantie spanje hangen ze in elke discotheek,) <HR></BLOCKQUOTE>
Jah, IK over een paar weken ook weer…

Heb je niet wat foto’s van het spul (vooral die baskisten) om te mailen??

Enne, wat voor kisten zijn het? W-bin, glijbaan enz…

Je prijs is niet echt laag, ik koop nogal eens van zulke setjes voor verhuur (en verkoop dat dan een jaar later weer) maar daar betaal ik normaal minder voor en dan nog wel bij een prof. bedrijf, dus daarom laat eens een foto zien!

Enne, hoe oud is het spul??

Hej Rolo,

Ik zal kijken dat ik van iemand een digitale cam ofzo kan lenen dat ik ff wat foto’s van het spul kan maken.
Wat de versterker betreft, deze is 4 jaartjes oud. Deze heb ik zelf tweedehands gekocht. De baskisten zijn pas 5 maanden oud, deze heb ik nieuw gekocht. Het systeem is heel simpel: bass reflex. Als je denkt dat dat een beetje raar systeems is voor baskisten dan heb je gelijk, maar het werkt zeer goed. Het levert een mooi diep geluid en het geluid komt ook aardig ver moet ik zeggen. Het mooie is dat de “uitlaat” van de bass reflex helemaal onderin de kist zit waardoor de bas mooi onderuit komt. Wat je daar aan hebt? Als je op een podium staat staan de bassreflex gaten op oorhoogte waardoor op die hoogte een hele diepe bas ontstaat!

Maargoed, ik zal voor je kijken dat ik foto’s ervan kan maken en dan stuur ik je die per email op, dit kan echter wel enige dagen duren

Greeeeeeeetzzzzzzzzzzzz

is helemaal niet duur voor dat setje hoor…

kijk hier eens op http://home2.freegates.be/van-thienen/

ook wel leuk spul

MZZL