Divx

vbimport

Wie kan mij helpen ???

Hoe maak een DIVXje!!

Alvast bedankt

Originally posted by Wappy®
[B]Wie kan mij helpen ???

Hoe maak een DIVXje!!

Alvast bedankt [/B]

Ik denk dat er hier genoeg mensen zijn die je kunnen helpen met het maken van een DivXje maar je moet wel iets nauwkeuriger zijn.

Bedoel je dat je een DivXje wil maken van een dvd kijk dan op www.divx-digest.com of wil je zelf een animatiefilmpje maken :smiley:

Als dat duidelijk is dan kun je zeker weten goed geholpen worden

Het is een heel werk en je moet een behoorlijk snelle pc hebben maar er staat (vind ik zelf) een behoorlijk duidelijke uitleg op de site van G@mefre@k als ik jou was zou ik daar eens kijken.

Ik wil een divx maken van een dvd inderdaad en wat is de site van Gamefreak??

Rippen met een DVDripping kit

Ik wil een divx maken van een dvd inderdaad en wat is de site van Gamefreak??

www.gamefreakcdcopy.com

Originally posted by Mattel007
[B]

www.gamefreakcdcopy.com [/B]

Thanx Mattel007 was het vergeten erbij te zetten :slight_smile:

tis je vergeven!

Op DivX-Digest kan je een complete guide downen en ook alle progs die je ervoor nodig hebt!!!

Iedereen bedankt ik vindt die van Gamefreak inderdaad wel heel duidelijk nu wordt het pas makkelijk films sparen.

Haha (Veel DVD’s Lenen)

[B]Iedereen bedankt ik vindt die van Gamefreak inderdaad wel heel duidelijk nu wordt het pas makkelijk films sparen.

Haha (Veel DVD’s Lenen) [/B]

En heel wat uurtjes rip werk (ik dacht tussen de 10 en 15 uur per dvd)

Originally posted by flash-x
[B]

En heel wat uurtjes rip werk (ik dacht tussen de 10 en 15 uur per dvd) [/B]

Het rippen valt nog wel mee, het converteren is hetgene wat zeeeeer lang duurt! :wink:
vanaf 6 tot 30 uur voor het totale proces op max kwali! :wink:

Hoogste kwaliteit duurt bij mij 9 uur met FlasKMPEG 0.59, maar 0.60 is sneller (thanks Mattel voor de tip ;))en doet er ongeveer 7 uur over… Valt wel mee als je hem 's morgens voor school/werk aanzet en 's middags weer thuiskomt. Dan is die meestal wel klaar.

Ik heb nu alleen een klein probleempje ik heb nu een Rip maar die avi file is nu 1,57 GB en dat is te groot he hoe los ik dit op

Als je het echt simpel wil gebruik dan easydivx, die stelt alles zelf in.
Te vinden op http://easydivx.does.it

Dat van die file van 1.57Gb in twee stukken knippen: met een avi-cutter, te vinden op divx digest.

Ik heb nu alleen een klein probleempje ik heb nu een Rip maar die avi file is nu 1,57 GB en dat is te groot he hoe los ik dit op

Dus je hebt em dus naar MPEG4 geconverteerd?! Met FlasKmpeg ofzo?!
Dan is de audio waarschijnlijk nog wave!!! Moet je met Virtuadub ff omzetten naar mp3!!

Nee ik heb DivX Low Motion gebruikt wel alle progz smartripper en flaskmpeg etc maar DivX hoort toch op 700 MB te kunnen??

EasyDivx heb ik ook geprobeert maar die werkt niet echt.

Ik heb echt toevallig net een stukje erbij geplaatst over het cutten van DivX! Dit kun je perfect doen met VirtualDub! Gebruik geen troep als AVIchop want deze kunnen de bestanden corrupten… Check het stukje op mijn site!

@Wookie: Als je met FlasKMPEG een MP3 codec hebt geinstalleerd (in mijn handleiding gebruik ik de Radium MP3 codec, werkt perfect) dan wordt het geluid al op MP3 gezet! Alleen moet je dit wel instellen via Instellingen, Instellingen voor uitvoerformaat. En dan de audio op MPEG Layer 3 zetten met 48KHz geluid op 96KB/s. Dan heb je goed geluid.

Ik doe altijd met FlaskMpeg alleen het beeld! De sound vertrouw ik toe aan Virtuadub!! Weet dat het wel kan hoor! :stuck_out_tongue:

Gamefreak zijn alle progz bij jou download nederlands want ik heb ze allemaal engels.
En als ik dus beter geluid wil wordt het dan ook niet groter.

Het best is natuurlijk nu dat ik bv Eerst the making of doe (kleiner) en dan pas de hele film he?

Thnks