Divx Sup probleem

vbimport

Ik gebruik gdivx player met dit progske kan je ook sups. afspelen.Nu de vraag welk van formaat van sups?Ik gebruik supripper en ik heb alle format. al uitgeprobeerd geenvan deze werkt met gdvix.Gdivx heeft één groot voordeel de kans dat je divx blijft hangen is klein.
Wie kan me helpen?:confused:

Ik gebruik altijd MicroDVD Player om movies af te spelen, die ondersteunt bijna alle types subtitles :slight_smile:

Gdivx heeft één groot voordeel de kans dat je divx blijft hangen is klein.

Dit hangt eerder van de file af en niet van de player…

crash.to/divx-nederland

download daar een player; werken superz.

www.divxsubtitles.net voor subs natuurlijk.

Grtz JP.
www.jpdesign.f2s.com

Met Eugene’s DivX Player kan je ook gewoon Subs toevoegen aan je movie! Hier te halen!! :wink:

nieuwte versie van micro divx als de divx en de subs in dezelde dir staan werkt het gewoon.

Originally posted by RDJ
nieuwte versie van micro divx als de divx en de subs in dezelde dir staan werkt het gewoon.

Voegt ie dan autom. de subs toe ofzo!? En als je dan 2 verschillende talen in dezelfde dir hebt staan!?

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd,maar kennis van me wel en die zei het het perfect werkte…
Micro dvd start de ondertiteling automatisch op met de film,hoe het gaat als er 2 talen in staan …helaas kan ik je daar niet een andwoord op geven…

Kan me wel iets herinneren ooit is een keer MicroDVD gebruikt te hebben btw en dat er dan een soort menuutje kwam aan het begin v/d movie waar je dan kon kiezen uit de verschillende talen! EasyDivX werkt gloof ik ook zo! :wink:
Thx anyway!