DivX & Subtitles

vbimport

Met EasyDivX heb ik een DVD geript -> Easydivx.avi
En met SubRip de ondertiteling -> Easydivx.srt (bevat tekst)
Welk programma kan ik gebruiken om deze 2 bestanden tot 1 Avi te maken? Of hoe kan ik een SVCD maken met ondertiteling?

Coolice trance sit

1 AVI??:confused: bedoel je dat je de subtitle over je film heen wil zetten? (permanent dus… net als een film opgenomen van TV bijvoorbeeld?)

vind je dat niet hier? heb er iets van gezien dacht ik… (niet geheel zeker dus…)

Inderdaad pernament. Bij Digital Digest heb ik al gekeken, maar daar staat niks bij.

Volgens mij heb ik het toch echt daar gelezen of was 't in een PDF bestandje wat ik daar vandaan had? i’Kom’r niet op… Als het me weer te binnen schiet laat ik het nog wel ff weten…

Weinig reakties op je vraag trouwens, denk dat weing mensen met dit probleem gestoeid hebben.

Je kan het srt-bestand omzetten naar een txt-bestand met eht programma subconvert. Als je dan een avi(film) bestand en een txt (ondertiteling) hebt kan je de twee gebruiken in MicroDVD. Je kan met dat programma de ondertiteling aan of uit zetten, naargelang je zelf wil. Dat vind ik toch het makkelijkste. Ik weet niet meer direct waar je ze kan downloaden, maar als je ze wild of help nodig hebt met MicroDVD(ik had in’t begin toch problemen met doe f@#king:mad: ondertiteling), dan mail je me maar; Zavro77@hotmail.com

Zavro77, je hebt mijn vraag niet goed begrepen.

Het is geen probleem om met bijv. Windows Media Player DivX films met ondertiteling (.srt) af te spelen.

Mijn bedoeling is om een DivX film met ondertiteling 1 bestand te maken, zodat die eventueel op een SVCD kan zetten. Weet echt niemand hoe of wat?

Originally posted by Ray of Light
[B]Zavro77, je hebt mijn vraag niet goed begrepen.

Het is geen probleem om met bijv. Windows Media Player DivX films met ondertiteling (.srt) af te spelen.

Mijn bedoeling is om een DivX film met ondertiteling 1 bestand te maken, zodat die eventueel op een SVCD kan zetten. Weet echt niemand hoe of wat? [/B]

Check site gamefreak= crash.to/gamefreak of www.weethet.nl hier staan uitgebreide howto’s over dit soort onderwerpen.

Maar volgens mij moet dat met virtualdub! En als je dan 1 bestand heb dan kun je die met nero branden als svcd.

Met Micro DVD kun je geloof ik ook zoiets doen!

Kon FlaskMpeg niet vob files met subtitles converteren naar 1 div-x avi file ?

Je kunt dan met TMPGenc er een (super) videocd file van maken en eventueel choppen in de goede groottes.