DivX stand alone speler?

vbimport

Bestaat zo een ding? Zou wel relaxed zijn gewoon op de TV al die DivX films kijken!!! :slight_smile: Zo ja waar te koop??:confused:

je kunt wel een MP3 discman kopen waarmee je ook Mpeg en Mp3 kan afspelen weet niet als je ook Divx kan afspelen

Je kunt ook een videokaart met tv-out kopen en die op de tv aansluiten. moet je alleen wel je pc naast de TV zetten maar dat lijkt me niet zo’n probleem

jajaja dat doe ik nu al maar dat is elke keer zo een gesleep en er zit niet eens een afstandsbediening bij zodat je elke keer door de bierflesjes moet kruipen naar de computer om een andere aan te zetten :):slight_smile: Zo een stand alone lijkt me daarom wel makkelijk.

Ik heb welis een keer iets gelezen hierover dat er een beta model ergens uit was gekomen! Maar zeker nog NIET in de winkels!!!

Kan je ze dan niet omzetten naar vcd formaat, de meeste dvd spelers kunnen dat formaat wel aan.

ik heb zo’n draadloos geval gezien die je op tv en op je tv out moet aansluiten en dan kan je je dvd en divx en noem maar op op de tv kijken!!

Ik heb zo’n draadloos geval :slight_smile: en dat werkt goed.

Originally posted by Robshoek
Kan je ze dan niet omzetten naar vcd formaat, de meeste dvd spelers kunnen dat formaat wel aan.

Dat kan wel maar dan krijg je daarna natuurlijk wel VCD kwali, wat nie opschiet! :wink:

Draadloos geval?! Met een laptop kan het ook goed hoor! Moet ie wel een TVout hebben! )

Originally posted by Wookie
[B]
Dat kan wel maar dan krijg je daarna natuurlijk wel VCD kwali, wat nie opschiet! :wink:

Draadloos geval?! Met een laptop kan het ook goed hoor! Moet ie wel een TVout hebben! ) [/B]

En je moet een laptop hebben :slight_smile:

Originally posted by flash-x
[B]

En je moet een laptop hebben :slight_smile: [/B]

Vind een baas die je er 1 geeft! :wink: (ik ook nie hoor!)

Originally posted by NitroX
Bestaat zo een ding? Zou wel relaxed zijn gewoon op de TV al die DivX films kijken!!! :slight_smile: Zo ja waar te koop??:confused:

Jawel hoor, hij bestaat wel, maar nog niet te koop :frowning:
Kijk hier maar eens : http://www.thedigitalbits.com/articles/divx0317.html

mrDJ

Dat is idd dat ding waar ik een tijdje terug een review van gelezen had! Stond toen ook nog eens ergens op CDfreaks gloof ik! (meen nws!)