DivX (-; probleempje!

vbimport

ik heb MissionImpossible 2 gedownload en ook divx 3.11 (de allernieuwste versie) als ik deze film dan in de mediaplayer afspeel werkt deze niet en gaat de mp de codes zoeken op een of andere ftp site … daarna werkt 't beeld nog niet maar 't geluid wel
SuperAppelflap

Van MI2 is ook een SMR verzie uit (weet niet welke je hebt) en vergeet niet “run me first” te starten en daarna ZOU het gewoon moeten werken!

SMR-versie wat is SMR eigelijk kep gewoon de “MPEG Layer-3,127 kBit/s, 44,100 Hz, Stereo” tenminste dat staat bij de eigenschappe !!! verder weet 'k ook niet maar dat Run me First heb 'k ook gedaan maar nix hoor !!!

weet je nog n plekkie lieft gewoon www waar 'k m kan downloaden of heb je een ftp waar deze opstaat ???

Kijk eens op www.divxnews.com, daar kan je de codec van downen en na de instalatie werkt het (bij mij) gewoon heel goed.

Suc6 ermee

alleen jammer dat deze site dr niet zo heel veel zin in heeft (-:

volgende x beter

SMR is volgens mij ook een codec. Voor sommige films heb je deze nodig. Heb je deze echt wel geinstalleerd? Het is dus heel wat anders dan Divx!

Voor Smr heb je een speciale Divx fix codec nodig.
Als je nog Divx codecs zoekt.
Op m’n site staan de latest.

Mzzls,
Viper®

http://viper-server.com
“UNIX is like Lego - you can build anything with it.
Windows is like Duplo, it looks nice, but for all practical
purposes, it is f*cking useless!”

ja nu weet ik wat dat SMR is 'k zag 't ergus staan dus ff downloaden dacht 'k en ja hoor hij doet 't

leuke movie btw

ThanxAll Superappelflap