DIVX op DVD afspelen

vbimport

Ik had een vraag

Ik heb sindskort een nieuwe jvc DVD speler bij men tv
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om gedownloade divx films af te spelen op een gewone dvd speler op de tv staat dat ik wel video cd en super vcd kan afspelen.
hoop dat iemand me kan helpen hier mee
bvd Frankie

dat kan je heel makkelijk testen door de Divx te branden en hem erin te gooien en kijken of ie wat doet…

Succes!

nope, zal zeer zeker niet werken, je moet eerst de divx converteren naar vcd of svcd.
Je kan dit makkelijk doen met het programma TMPG.

Je geeft bijna zelf al aan dat het onmogelijk is voor je DVD speler om divxjes af te spelen!

Het is leuk dat hij VCD en SVCD aankan, maar dat heeft natuurlijk niets over divx te zeggen (VCD = mpeg1, SVCD = mpeg2 en divx = mpeg4).

In Europa zijn er nog geen DVD spelers op de markt die divx ondersteuning kennen. In Azie zijn de eerste testexemplaren hiervan op de markt. Zodra dit eens goed werkt zal het hier in Europa ook wel komen (dat zal toch snel een jaar gaan duren).

Zalf heb ik besloten geen standalone DVD speler te kopen totdat men met eentje komt die divx ondersteunt!

kijk es op www.doom9.org > download daar DVD2SVCD en volg de tutorial en je hebt toch leuke svcd’s :slight_smile: Kan het zeker aanbevelen… ok het duurt wel wat lang ( heb zelf maar een athlon 750 dus ja ) maar 't is wel leuk om nieuwe movies lekker op de bank te kunnen kijken :slight_smile:

=-=-=-=
http://www.doom9.org/mpg/dvd2svcd.htm
=-=-=-=

Originally posted by Dee-ehn
Zalf heb ik besloten geen standalone DVD speler te kopen totdat men met eentje komt die divx ondersteunt!

Same here! En ik denk dat het niet zo heel lang meer zal gaan duren, want er zijn ook al PCI kaarten die hardwarematig MPEG4 aankunnen.

CLICK ON ME!