Divx afspeel probleem

vbimport

Heb bij Kazaa nu al een paar keer een film gedownload, die niet goed afspeeld.
Er wordt wel een venster geopend maar ik krijg geen film te zien, alleen maar het geluid !?
En ja ik heb de divx-codec en gebuik altijd de gdivx-speler om divx films te bekijken en niet de mediaspeler.
Wat is het probleem, kun je sommige films alleen maar met een bepaalde speler afspelen, of is het een grapjurk die je een flink bestand laat downloaden dat niet goed werkt…

Welke codec gebruik je?

Voor sommige films heb je een SMR fix nodig…
Corrupte download kan ook nog (bij onvolledige download zou je em wel moeten kunnen afspelen, maar mis je alleen een stuk film)

het zal toch iets met de codec zijn denk ik…

Ik heb dezelfde problemen met de DivX’s van KaZaA…
Waar kan ik zo’n SMR fix halen?

Geen idee of het daadwerkelijk de oplossing zal zijn, maar heb hier wel zoiets liggen, bestand is alleen in RAR meer dan 4 MB, niet iets dat ik kan mailen…

De link naar de homepage die erin zit werkt niet meer… dus daar kan ik jullie ook niet mee helpen.

Zeg anders even om welke film het gaat (welke release), misschien dat iemand anders deze wel werkend heeft (niet bij mij zijn verder…ik kijk tegenwoordig echte DVD’s :wink: )

Ik weet niet of dit helpt maar misschien kun je de Radium MP3 codec eens installeren en zien of het helpt. Deze codec is te downloaden van mijn site.

Nogmaals ik weet niet of het werkt maar niet geschoten is altijd mis :wink:

Heb net smr fix gedownload maar ook dit helpt nix.
Wie weet de oplossing ??

Heb net ook de radium mp3 codec gedownload maar als ik het goed lees heeft dit alleen maar met het mp3 gebeuren te maken.
Het probleem is dat een zwart venster wordt geopend en ik alleen maar het geluid krijg.
Met het geluid is dus niets mis…

Ja sorry dat is alleen voor het geluid. Sorry mijn fout :o

Heb het ook welis gehad dat een DivX ut niet deed. Bleek dus zo corrupt als hell te wezen! :frowning:

ik heb ook eens zo een probleem gehad.
had iets met de instellingen van de players te maken, ja players klaar blijkelijk was er ergens iets mis gegaan want de instellingen van het video gedeelte waren veranderd, check dus even de instellingen

smr codec is altijd goed, is meestal de opls. link weet ik ook niet even, kijk even bij mydivx.com(als link klopt).

Van de gdivx-player kun je niets aan de instellingen veranderen.
Heb van de site van mydivx.com ook een andere player gedownload maar die werkt helemaal niet.
Dus is er iemand anders die de oplossing weet…

Ik heb geen smr codec, maar wel een andere. Kan ook zijn dat dit wel een smr codec is, maar dat weet ik niet zeker. Ik had ook het probleem dat ik alleen geluid had en geen beeld en met deze fix had ik wel beeld en geluid.

Ik zal hem zo effe uploaden, als ik hem hier bij de hand heb en plaats de url wel effe…

Laterz,
eMiNeM

ik kan nu even niet na de players kijken, ben namelijk niet thuis

welke player heb je nog meer gedwnl?

Probeer Tha Playa eens van http://www.divx.com

Zoals ik al zei heb ik The Playa al geprobeerd maar daar kan ik die film ook niet mee afspelen.
Bij the playa kun je volgens mij ook helemaal niets instellen.

SHIT, download net Tomb Raider via Kazaa en ook deze heeft alleen weer geluid en het venster blijft verder zwart :frowning: :frowning: :frowning:

Had ik eerst ook met alle films. Ik heb ff Mediaplayer 7.1 geloof ik gedownload en dan de divx alpha (???) drivers installen; werkt superz :slight_smile:

Is er dan zo’n groot verschil tussen de oude mediaspeler (versie 6) en de nieuwe ??
Heb de nieuwe in Win ME eraf gegooid, had liever gewoon de oude simpele uitvoering

het verschil zit hem in de codecs + aansturing Multimedia API’s hierdoor overschrijft hij en laat hij sommige bestanden intact waardoor je gewoon alles kan afspelen :smiley:

YES, het klopt ! Gewoon de mediaspeler 7.1 erop zetten en het werkt weer.
Kan nu ook de films via mijn gdivx-player bekijken.
Weet niet hoe het kan maar het werkt en dat is het belangrijkste
Dus joker007 je weet wat je moet doen.
Bedankt allemaal :smiley: :smiley: :smiley: