DivX 2 SVCD (the right way)?

vbimport

ik ben naar vcdhelp.com geweest, heb daar het gidsje DivX 2 SVCD gelezen, de settings in TMPEGenc aangepast op hun manier en getracht een SVCD te encoden…

ik heb dit geprobeerd op mijn laptop, een PIII-650 MHZ en het encoden van 51 minuten film zou 14 UUR gaan duren…is dit normaal!? doe ik iets verkeerd?

het liefst heb ik dus een nog eenvoudigere omzet-guide om zo goed (maar ook zo snel!) mogelijk DivX naar SVCD om te zetten

(want 14 uur voor 51 minuten is ridiculous dacht ik zo)

thnkz!

Ik vind je een aardige gozer hoor DonkerKind, maar hebben we het over hetzelfde geval nie al hier?! Heb daar net een post geplaatst met een link waar je je guide kan vinden!

Het en/decoden van video+audio kost veel tijd ja!
FE: heb een keer Fight Club van DVD » DivX omgezet in (totaal) 30 uur!!! (dit op een AMD K6-2 400 met 320MB RAM)
Maar heb ook is Austin Powers DVD naar DivX gedaan op een K7 650 met 128mb RAM in 9 uurtjes!
Het ligt dus aan wat voor sys je hebt! :wink:

you’re not so bad yourself, Wookie…maar deze keer heb je maar ten dele gelijk…

in die link gaat mijn topic over het converteren van .asf naar svcd en of de kwaliteit van .asf beter is dan die van DivX.

ok, daarna gaat het (marginaal) over het converteren van Divx naar SVCD, maar een verwijzing naar vcdhelp (die ik als eerste kreeg)…really ain’t much help at all!

toch maar weer tijd voor de leesbril? :wink: