Dit ziet er leuk uit

vbimport

Het wordt steeds leuker zo'n pc

Hier nog 1 :slight_smile:

't lijkt wel een hoerekast

Zoiets wil ik dus ook bouwen, weet alleen nog niet presies hoe ik het ga aanpakken…

Iedereen bouwt al zo’n prul…

is ie nou ook makkelijker open te maken of is het alleen maar voor de show…

sorry dat ik zo negatief reageer , maar op een lan party zie je al genoeg knipperende licht en geluidseffecten en dan heb je na een uur of 2 wel elke blauwe , groene en rooie neon lamp gezien die je voor de rest van je leven wilt zien.

Om nog maar niet te spreken van al die mongolen die denken dat ze hun 100000 Watt BassBooster moeten meenemen en dan techno mp3s op standje 11 van de volumeknop aanzetten.

Lekker mijn 19" kast en 2 philips boxjes , dat maakt genoeg lawaai en niemand heeft zo’n kast als ikke :slight_smile: Niks geen standaard prul :slight_smile:

Tja, op een LAN party zien ze me nooit dus tja, daar hoef ik het niet voor te doen. Ik heb echter me comp op me buro staan en er staat eigenlijk al jaaaaaaaaaaaaren een comp op me buro. Het ziet er echter zo saai uit, dat eeuwige beige kastje dat het tijd wordt voor wat nieuws…

Ennuh aangezien ik echt gek ben op allerhande knipperende lampjes, leuke kleurtjes etc etc is dit weer echt wat voor mij :).

Daarvanaf gezien, knutselen is fun!

Kijk eens hier als je inspiratie wilt opdoen! :slight_smile:

Originally posted by Wookster

Er staan echt wel strakke bij hoor!!!

Ik vind het beige wel functioneel. Telkens zon knipperlicht in je ooghoek lijd je enkel af van waar het om gaat:

G-4-M-3-S

Originally posted by Wookie

KWIJL!

die kartonnen computer in galerie nummer 11! :smiley: :smiley:

Ik denk dat ik ook een keertje een case-mod ga maken! (zonder geld! :frowning: )

Die heb ik allemaal al bekeken :wink:

Wat een fucking gave site zeg!!! Jeez netzo vet…
Heb ineens zin om heel m’n pc te gaan ombouwen :smiley:

Cu

case modding rox, maar overdrijven mag niet enzo :wink:

dus geen strobes etc in die cases gaan inbouwen =)

maar een lcdtje en fans met fan control
en een window met een mooi ccfltje om te showen wat je in je case zitten hebt :wink: geeft leuk effect, met rounded cables erin en eventueel nog geverfd :slight_smile:

ook leuk is een vu-meter inbouwen =)

Case modden rullt! Ik heb zelf ook een vet modded case!

Maar het is niet zo moeilijk! Alles dat je nodig hebt kun je bestellen bij oc-shop.com en het gereedschap dat je nodig is zijn een dremel en een decoupeerzaag!

Ik zal es ergens een digicam lenen zodat ik wat picz kan posten!

Wel ongelovelijke :cool: kasten staan erbij hoor.

Kom ik aan met mijn witte kast waar ik zelf voor de mooiigheid een sticker van MSI heb opgeplakt.:frowning:

Hoe laag kun je dan zinken he…

Originally posted by Balkie
[B]Wel ongelovelijke :cool: kasten staan erbij hoor.

Kom ik aan met mijn witte kast waar ik zelf voor de mooiigheid een sticker van MSI heb opgeplakt.:frowning:

Hoe laag kun je dan zinken he… [/B]

Zo laag als een verstandig iemand die liever zijn zuurverdiende geld aan andere , voor omstanders misschien ook nutteloze , dingen spendeert ?

Jij hebt tenminste nog een mooie MSI sticker

Dank je kreeg ik bij mijn MOBO:p

Jij bent inderdaad al ver gezonken, maar ik zag van het weekend iemand met een Tw**krs.nt stikker op z’n pc.

Zo diep kun je dus zinken! :stuck_out_tongue:

dank je :frowning:

:wink: