Dit mogen ze mij eens uitleggen

vbimport

Nu.nl :

De inflatie is in mei uitgekomen op 2,3 procent. Dat is 0,2 procentpunt lager dan in april en het laagste cijfer sinds april 2000. In april dit jaar daalde de inflatie ook al met 0,2 procentpunt.

Gegevens van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) lieten donderdag zien dat vooral goedkopere benzine en diesel voor de daling hebben gezorgd. Ook verse groenten waren goedkoper.

Automatiseringsgids

Bellen via het vaste telefoonnet van KPN wordt 3,5 procent duurder. Het telecombedrijf maakte gisteren bekend daarmee zijn tarieven aan te passen aan de gemiddelde inflatie van vorig jaar.

KPN verhoogt de tarieven voor binnenlandse gesprekken en de abonnementskosten op 1 juli. Telefoneren naar het buitenland wordt vanaf 16 mei 3,5 procent duurder. (anp)

Nu.nl :

Shell heeft woensdag de prijs van 1 liter diesel met 1 eurocent verhoogd tot 75,9 eurocent.

De benzines, zoals euro ongelood en super plus, zijn in prijs gelijk gebleven.

Ik zal wel iets missen …

Originally posted by Mr. Belvedere
Ik zal wel iets missen …

Ik ga nu eventjes Tax citeren… “zeg me wat je wilt weten, en ik bewijs het met statistieken”.

En ja, ook hier klopt dat weer… je kunt je je hoofd hier over blijven breken, vatten zul je het nooit. Er wordt weliswaar beweerd dat de inflatie (relatief) klein is, terwijl bijna alle dagelijkse zaken explosief in prijs zijn gestegen…

zo ken ik er nog wel een paar…:rolleyes: