Dit kan alleen op TV... of bij de Politie van Leuven

Laatst ging ik samen met een maat aangifte doen van een fietsdiefstal. Hèt cliché voor een studentenstad als Leuven uiteraard en dus helemaal niets speciaals.

Bij het buitengaan echter, kwamen we langs een van hun administratiebureaus. Ik keek door het glas van de deur recht op het gezicht van een agent die aan z’n bureau zat te werken. Op het raam van de deur hing een papier met in grote letters:

“VERBODEN TE VOEDEREN!”

Ik vraag me nog steeds af, of het om een grap gaat van z’n collega’s. Maar ik vermoed, dat het papier er hangt voor wanneer de agenten van de hondenbrigade hun lieverdjes ff in dat halletje zetten wanneer ze zelf even binnen moeten voor papierwerk ofzo.
Hoe dan ook, we konden echt niet meer :slight_smile: En ik vond het erg spijtig dat ik geen camera bij had die week. Hopelijk hangt het er volgende week nog :slight_smile:

PS: m’n vriendin heeft de fiets ondertussen teruggevonden; ze hadden het slot niet opengekregen en hem dan maar achtergelaten tussen de struiken.

whahaha
als het er volgende keer nog hangt, is het ook maar de vraag of er ook nog een agent zit te werken :smiley:

:bigsmile: :bigsmile:
Vergeet niet je flits uit te zetten van je fototoestel hé, anders komt die :cop: misschien achter je aangelopen.