Dit is toch ook wel wat

vbimport

Ik heb vandaag men 3000e topic gepost dit over 3 jaar verspreid (yep, zolang al) , ben precies al een rot in’t vak, maar niks is minder waar, ik behoor nog tot de jeugdigen onderons, en wat ik doe tracht ik goed te doen. Ik ben dan ook blij dat ik deze admin rol mag verwezenlijken, en daar dank ik Domi enzo dan ook voor. Hoewel het ik het af en toe wel is laat slabakken, door privé omstandigheden. (Ja, een privéleven heb ik ook nog :wink: )Doorheen deze 3 jaren heb ik aardig wat onzin verteld hoewel ik ook aardig wat mensen geholpen heb, alsook een beetje liggen flamen op bepaalde mensen, mijn excuses daarvoor, mocht je je aangesproken voelen. En dat helpen geeft me eigenlijk wel een kleine voldoening : mensen helpen vind ik fijn. Dus als je iets niet weet vraag het gerust, ik wil helpen waar’ kan.

Als eender van jullie klachten mochten hebben over mijn wijze van handelen, dan zou’k het graag weten, zo dat ik me kan verbeteren. Kwestie van het motto: U vraagt, wij draaien, in levende lijve te houden.:smiley:

congr@ts

Gefeliciteerd met je 3000 posts, is er wel iemand die meer posts heeft dan jou?

Ook namens mijn gefeliciteerd met je 3000 post. En dat er nog vele mogen volgen

Same here :slight_smile: Naar mijn mening doe je het heel goed: gewoon in duidelijke taal antwoord geven op vragen. En daar gaat het allemaal om.

Keep up het goede werk!

Originally posted by Mattel007
Doorheen deze 3 jaren heb ik aardig wat onzin verteld

Jep, altijd het laatste woord hebben enzo :wink:

Nee geintje. Hoewel ik het aantal posts weinig interessant vind (zie flames uit het verleden :wink: ), waardeer ik het net als iedereen wel dat je er zoveel tijd in steekt en ook regelmatig zinnige dingen te melden hebt en mensen probeert te helpen.

Verder flames doe ik wel via ICQ, dat hoeft niet iedereen te zien :stuck_out_tongue:

gefeliciteerd mattel!! Onzin moet kunnen toch en houdt het bovendien gezellig op de fora. Verberter je niet en blijf gewoon wie je nu bent :slight_smile:

3000 posts. Ook al is het onzin het kost toch tijd. Laat het minimale 30 seconden zijn. Je moet toch wat typen om onzin uit te kramen, dan was je toch al 30*3000 seconden bezig. Dat is (ff de winddoos-calculator erbij pakken;)) : 9000 seconden. Gedeeld door 60 is 1500 minuten is 25 uur! Nahja tis dus een een aardig tijdje werk. Elke seconden die je bij een posts erbij hebt gedaan ben je dus langer bezig! Stel je doet gemiddeld 1 minuut over een post dan doe je er dus 50 uur over! Dat zijn 2 volle dagen + 2 volle uren.
Bedankt voor je tijd

Ongeveer 50 uur op Cdfreaks gezeten en nog een leven hebben? Proficiat zou ik zo zeggen. Nog vele jeugdige jaren en veel leute met het posten van onzin en ook van nuttige posts natuurlijk
:slight_smile:

Hmmm proficiat Mattel :slight_smile: en moge we nog lang genieten van jou als ad, mijn waarde collega :slight_smile:

Originally posted by Totibbs
3000 posts. Ook al is het onzin het kost toch tijd. Laat het minimale 30 seconden zijn. Je moet toch wat typen om onzin uit te kramen, dan was je toch al 30*3000 seconden bezig. Dat is (ff de winddoos-calculator erbij pakken;)) : 9000 seconden. Gedeeld door 60 is 1500 minuten is 25 uur! Nahja tis dus een een aardig tijdje werk. Elke seconden die je bij een posts erbij hebt gedaan ben je dus langer bezig! Stel je doet gemiddeld 1 minuut over een post dan doe je er dus 50 uur over! Dat zijn 2 volle dagen + 2 volle uren.
Bedankt voor je tijd

Als je zo gaat rekenen wil ik niet weten wat ik met mijn lange onzinposts hierin gestoken heb :stuck_out_tongue:

proficiat mattel…en geen kritiek van mijn kant…
onzin posts zijn vet ok…gewoon doorgaan zoals je bezig was…

Originally posted by xian

onzin posts zijn vet ok…

Daarvoor is toch speciaal dutch cafe gekomen :slight_smile:

Originally posted by Pyromaniac
… is er wel iemand die meer posts heeft dan jou?

Nee!

Gefeliciteerd hoor, Mattel! Ach ja, er zullen er heus nog wel wat mensen die grens passeren denk ik ut komende jaar. Maar er kan er maar 1 de 1e zijn natuurlijk! :stuck_out_tongue:

3000, gefeliflapsteerd…
Ik ben ook al bijna bij de 3000 :slight_smile:
Maar ja, ik heb alleen nuttig informatie te posten, dus daarom duurt het wat langer :slight_smile:

Hahahaha Wookie is jaloers dat hij de 3000 grens niet als eerste bereikte…

Maar ach: als hij die bereikt krijgt hij de status CD Freaks GOD, dat halen de Admins niet, die blijven hetzelfde :smiley:

Originally posted by Dee-ehn

Maar ach: als hij die bereikt krijgt hij de status CD Freaks GOD, dat halen de Admins niet, die blijven hetzelfde :smiley:

Admins maken hun eigen titel als het nodig is.
Maar omwille van de overzichtelijkheid gebeurt dit niet, het is nl handig als mensen weten wie ze kunnen aanspreken als ze het ergens niet mee eens zijn… (anders had ik de mijne Newbie gemaakt :wink: )

en we hebben het weer over tax en de status :smiley:

ps ik weet het ik begon :slight_smile: (moest ik gewoon ff zeggen :D)

Me gaat em sluiten voor het weer uit de hand loopt en ik mezelf niet meer kan inhouden :wink: