Dit is een topboard!

vbimport

ok 1st off, deze topic hoort eigenlijk niet hier maar in “general chat” maar toch wil ik um hier plaatsen omdat ik eigenlijk nooit op general chat kom.

Voor mij is dit de laatste tijd een zeer hulpvolle board geweest waarbij ik nagenoeg alle vragen wel een antwoord kreeg (die resulteerde in een oplossing (behalve dan de vraag over de desktop possities :stuck_out_tongue:

Ik wil daarom ook iedereen die hieraan meewerkt hartelijk danken, want zonder dit had het me MISSCHIEN wel gelukt, alleen lang niet zo snel, daarbij moet ik ook opmerken dat ik al menig boardje heb bezocht (zoals die van Gathering the tweakers) maar bijna nooit een goed antwoord kreeg of alleen maar bijdehanden (hum, vreemd woord) opmerkingen kreeg.

zoals me vraag over het Windows 2k inlog probleem (dat pas nadat ik op enter had gedrukt verder draaid) daar had ik zeer waarschijnlijk een opmerking gekregen zoals :“druk dan gewoon op enter”) hier word het wel meteen begrepen, das een indicatie voor mij dat hier tweakers zitten die er wel verstand van hebben, i.t.t. die van Tweakers.

nou dat wilde ik ff kwijt, niet bijzonders, maar mag ook wel eens gezegd worden :wink:

Yep, je hebt helemaal gelijk… Het is een topboard.
Maareh, verveel je je ofzo??

Maareh, verveel je je ofzo??

kijk, zo een opmerking hoort nu op de board van Tweakers thuis :stuck_out_tongue:

we zijn blij dat je het naar je zin hebt hier :slight_smile:

Originally posted by Loek2001x
zoals me vraag over het Windows 2k inlog probleem (dat pas nadat ik op enter had gedrukt verder draaid) daar had ik zeer waarschijnlijk een opmerking gekregen zoals :“druk dan gewoon op enter”) hier word het wel meteen begrepen, das een indicatie voor mij dat hier tweakers zitten die er wel verstand van hebben, i.t.t. die van Tweakers.

Dit vindt men (ik in ieder geval) van Tweakers:
http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=24927
:smiley: :smiley:

We aim to please (ook al lijkt het soms niet zo :wink: )

De maatschappij, dat ben jij… eh… CDfreaks, dat ben jij! :wink:

We doen het met z’n allen, dat gaat al vele jaren goed en de laatste tijd zitten we denk ik wel aan een topaantal van actieve members!! Ik hoop, en denk ook wel, dat dit board nog vele jaren zal blijven roelen!! Moet ook wel, want over een paar jaar is me T-shirt versleten en moeten er weer nwe besteld worden!! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
[B]De maatschappij, dat ben jij… eh… CDfreaks, dat ben jij! :wink:

We doen het met z’n allen, dat gaat al vele jaren goed en de laatste tijd zitten we denk ik wel aan een topaantal van actieve members!! Ik hoop, en denk ook wel, dat dit board nog vele jaren zal blijven roelen!! Moet ook wel, want over een paar jaar is me T-shirt versleten en moeten er weer nwe besteld worden!! :stuck_out_tongue: [/B]

die members waar je het over hebt zie je niet allemaal want ik heb er al een paar een hele tijd niet meer gezien

helemaal mee eens met je topic en idd ze hebben altijd wel leuke news topics bij elkaar gezocht das eigenlijk het enige wat ik nog wel bezoek.

99,9% van alle windows problemen worden simpelweg verholpen door op ‘OK’ te klikken of door op ener te duwen. Mocht dat niet werken, of wil je de foutmelding gewoon weg hebben, dan moet je windows eens opnieuw installeren. Dat verhelpt ook meestal alle problemen.

Originally posted by flits

die members waar je het over hebt zie je niet allemaal want ik heb er al een paar een hele tijd niet meer gezien

Daarom zeg ik ook actieve members!! Een heleboel mensen zie je allang niet meer! Jammer! :wink:

Opzich is tweakers site niet zo slecht alleen is hetgeen wat ikzelf daar zo irriterent vind is dat ze daar al bij het miste geringste al beginnen te schreeuwen om het te sluiten of van:“gebruik de search funtie”.

Maar tis nog altijd zo waar veel mensen komen dat er meer vragen zijn en om dan telkens de search te gebruiken en dan uitkomen op hondereden links dan kom je daar ook nergens meer uit. Dus lijkt mij vrij logisch dat der veel mensen zijn die daar vragen stellen die al eens zijn gesteld.

Wat hier jammergenoeg ook is veranderd is dat je hier dus geen serials meer kunt plaatsen en ze dus maar voort doet PMen maar daar valt denk ik wel goed mee te leven:D.

Originally posted by psyduck
Wat hier jammergenoeg ook is veranderd is dat je hier dus geen serials meer kunt plaatsen en ze dus maar voort doet PMen maar daar valt denk ik wel goed mee te leven:D.

Als je de zoekfunctie gebruikt dan zul je ook daarover een hele discussie tegenkomen :wink:

Ach, ik zeur hier ook veel over de zoekfunctie, want het is wel een feit dat veel vragen dubbel gesteld worden en als ik met de zoekfunctie het antwoord in 30 seconden kan vinden dan moet eennewbie het toch ook wel lukken in een minuut of 5…het irritante is gewoon wanneer mensen een vraag stellen die een week ervoor nog is gesteld en net van de pagina is afgevallen…

Hoe meer postings iemand heeft, dus hoe langer iemand hier al rondhangt, hoe irritanter het is, want die persoon zou beter moeten weten (zeker na een reglematige verwijzing naar de zoekfunctie :wink:

Maar ik denk wel dat we hier iets vriendelijker zijn dan bij Tweakers, bijvoorbeeld door het niet direct sluiten of pas sluiten als het zoekresultaat erbij gepost is…