Discriminatie

vbimport

Hey jongens,

ik heb morgen een presentatie en ik moet nog een aantal stellingen hebben over discriminatie.
Kunnen jullie me effe een handje helpen.

Ik heb al 3 stellingen, en heb er nog 3 nodig.

Ik hoor het wel…
Thanx alvast;)

Discriminatie komt voort uit onbegrip voor andermans situatie.

Discriminatie komt vaker voor in de ‘lagere milieus’ dan in de ‘hogere milieus’.

Positieve discriminatie is ook discriminatie en zou niet toegstaan mogen zijn.

In tijden van depressie/recessie is discriminatie nadrukkelijker aanwezig dan tijdens een florerende economie.

Het zijn maar wat willekeurige stellingen en reflecteren op geen enkele manier mijn standpunt hierin, voordat mensen mij allemaal vreemd aankijken (het label arrogant heb ik al elders opgelopen :wink: )

Discriminatie wordt ook vaak gecreeerd door een gedeelte van een groep die het voor de rest van een groep kapot maakt…

Originally posted by Da_Taxman
[B]

Discriminatie komt vaker voor in de ‘lagere milieus’ dan in de ‘hogere milieus’.
Dat ben ik niet met je eens; discriminatie is vaak gevolg indoctrinatie van “hogere milieus” richting “lagere milieus” ; zie nazis, zuid-afrika, balkan, imams enz.

Positieve discriminatie is ook discriminatie en zou niet toegstaan mogen zijn.
Het niet toestaan van positieve discriminatie is ook vorm van discriminatie

[/B]

Misha, Ik zei nog zo dat het niet mijn meningen waren…dus dan kun je het ook niet met me eens of oneens zijn…

Het zijn enkel stellingen die ik deponeer om een discussie op gang te kunnen brengen…wat ik er van vind doet voor deze post niet ter zake…

Allemaal bedankt voor jullie stellingen. Ik heb ze allemaal behandeld maar er kwam geen discussie op gang.:(:(:mad:
Iedereen is het wel met elkaar eens, dus we waren zo klaar.

Die andere gozer waar ik het mee moest doen, damn, die kon er echt niets van. Stotteren, niet vlot en vloeiend spreken…

Nou ja, we hebben het voorbeeld gegeven hoe het niet moet :mad:.

Vette onvoldoende denk ik …

Toch nog “allemaal” bedankt.
Better luck next time…

Tis wel ironisch… iemand met de nickname Eminem die een spreekbeurt over discriminatie moet houden… :wink:

Originally posted by Dee-ehn
Tis wel ironisch… iemand met de nickname Eminem die een spreekbeurt over discriminatie moet houden… :wink:

en dan nog geen discussie weet uit te lokken<<–'t was zeker te warm

Ik had wel een Eminem shirt aan, en dat was ook opgemerkt door een enkele medeleerling, maar zij zeiden er niets over.
Ik had wel gehoopt op een flinke discussie maar ja.

quote :

originally posted by Misha
en dan nog geen discussie weet uit te lokken<<–'t was zeker te warm

Het was het tweede uur op maandag. Voor velen zelfs pas het eerste lesuur. En ja ze waren het allemaal met elkaar eens. Dan ben je ook snel uitgepraat / uitgediscussieerd.

Zul je anders doen als je met Heil Hitler de ‘‘zaal’’ inloopt en zegt dat, als je buitenlanders in de klas hebt, of op de gang moeten zitten of vooraan, zodat je per ongeluk expres op ze spuugt… dan krijg je wel een discussie… is alleen de vraag of je er blij mee bent.

[i][u]persoonlijk zal ik het niet doen hoor, maar jij wou een discussie[/i][/u]