DirectX install-error in Win2k

vbimport

Ik heb win2k over Win Me geinstalleerd en als ik nu DirectX wil installeren geeft hij een error, namelijk DirectX kan niet geinstalleerd worden op het huidige besturingssysteem. En ja het is wel de goede (2k versie) van DirectX. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden want ik wil liever niet een schone install doen anders moet ik 40 gig wegbranden:(
Iemand een oplossing?

bvd
pietpaulusma

ben je ingelogd als administrator / beheerder ??

ja

Je hebt 2K over ME heen gekopieerd?! Das dus al de 1e fout die je hebt gemaakt!!!
Dit is vragen om problemen! Het is al riskant om een nwe ME over een oude ME heen te gooien, laat staan een heel ander OS!!!

Maar ja, wat ik je aanraad is om ff format C: te doen en dan 2K er opnieuw op te zetten!
Je hoeft toch nie die 40gieg weg te fikken?! Je hebt toch wel je HD gepartitioneerd?! Of is je C: 45GB ofzo?! Dat je hele HD C: is?! Nee toch?!
Anders kan je nog wel ff partitioneren met PartitionMagic 6.0, dan kan je schuiven met bestanden enzo!!!

dan zit er niets anders op dan alles schoon te installeren:(

trouwens verder heb ik dus helemaal geen probs hoor:) Alleen direcx loopt te kutten:(

tnx voor de replies

No prob! :slight_smile:

Originally posted by pietpaulusma
[B]dan zit er niets anders op dan alles schoon te installeren:(

trouwens verder heb ik dus helemaal geen probs hoor:) Alleen direcx loopt te kutten:(

tnx voor de replies [/B]

is toch wel groot gedeelte heh! :wink:

OSen updaten of over elkaar heen gooie is btw NOOIT goed!

Originally posted by -=HeadLesS=-
OSen updaten of over elkaar heen gooie is btw NOOIT goed!

Zeg nooit nooit, maar uit mijn ervaring kan het veel probs opleveren! Dus doe ik gewoon altijd ff clean installen! (=beter!) :stuck_out_tongue: