Direct X 7.0 - KUT

vbimport

Ik had alles netjes op orde op m'n systeempje. Direct X 6.1 werkte prima, kortom
geen fouten of rare dingen. Maar toen, ik surfte wat over het web toen ik Direct X 7.0 zag. 40% sneller betere video kwaliteit enz..
Ik dacht downloaden die hap! Dat heb ik geweten, nadat ik Direct X 7.0 van Micr$oft geinstalleerd had begonnen de problemen. Mijn systeem loopt steeds vaker vast bv. onder het typen in Word 2000.
Ook "zien" veel spellen Direct X 7.0 niet en vragen om 6.1, maar het ergste is dat ik niet goed of helemaal niet meer met mijn Viper 550 van Diamond (16 MB) kan spelen. Ik moet dus alles met mijn oude Monster 3d kaart spelen (met 4MB). Ik heb overal de nieuwe drivers van en verder niets raars in het register staan. Zou het misschien aan m'n AMD k6-2 350 liggen.
Dus HELP!
Greetz...

Hitbits is taking you to a second sky!

Ik had dus het zelfde probleem…
Het installeren van de Nvidia reference drivers 2.08 helpt een hoop maar ik heb nog steeds af en toe een ‘blue screen of death’

Wat ik jammer vind is dat je DX 7.0 niet kan uninstallen, kan wel maar ik had geen zin om
windows eraf te pleuren en opnieuwe installeren.

Probeer de Nvidia Reference drivers
misschien helpt dat wel.
www.nvidia.com

BadToBone

BaDtObONE

is het dan zo dat de Nvidia Detonater
driver sneller is dan de originele drivers van diamond?

Ik heb ook Direct X7 met Diamond Viper 550 en heb NOG geen problemen. LET US PRAY!!

Misschien een beetje laat, maar…
Maak in het vervolg voor je dit soort dingen doet eerst een image van je harde schijf met Drive Image. Gaat het dan fout zet je gewoon je image weer terug. Ik draai als er iets mis gaat in 4 minuten weer met een ‘vers’ systeem.