Dinocrisis

vbimport

Ik heb dat spel Dinocrisis gedownload en geburnt. Nu wil ik het installeren, maar de letters zijn in het Japans of zoiets. De letters op de opstartscherm zijn helemaal misvormd en ik weet niet wat ik moet doen. Is er geen een of andere patch beschikbaar zodat dit weer normale letters worden?

werkt het spel normaal en goed?
als het spel en de menus perfect zijn dan heeft niemand zin om jou te helpen hoor
wie ergerd zich nu in een stom introductiescherm met text dat we altijd zo snel mogelijk voorbij willen geraken!
is het enkel dat of heb je bij het spelen zelf ook slecht beeld?

he nog ietsken
waar heb je die ISO gevonden ik wil die ook wel downen
BYE

Nee, het spel werkt wel gewoon perfect. Kweenie of je het spel Resident Evil kent. Maar in het begin krijg je ook zo’n venster, waarin je je kaart, resolutie e.d. kan veranderen. Zo’n scherm krijg je ook in DinoCrisis, maar dat is helemaal misvormd. Je kan wel op een knop drukken (na een beetje zoeken) en dan kan je het spel spelen. Het spel is gewoon in het Engels (als ze praten), maar als je dingen leest in dat spel of je wilt jezelf bewapenen o.i.d. dan is dat weer in het Japans. En mijn Japans is al niet zo denderend. Ik ken alleen de woorden Sayonara en Kamikaze en dan weet ik het ook niet meer .
Ik vroeg me gewoon af of er niet een of andere patch beschikbaar is, zodat het gewoon weer normale letters worden.

En check je mail voor dat URL.

PS. Mijn Hotmail doet een beetje raar, dus ik weet niet of je mijn mail hebt ontvangen. Als het niet zo is, laat het me dan ff weten.

[This message has been edited by Jamalski (edited 12 May 2000).]