Digitale televisie - internet - (telefoon) - abonnementen vergelijken

Ik ben dus op zoek naar een ‘oplossing’ voor internet, (digitale / HD) televisie en misschien een vaste telefoon.

Ik ga namelijk binnenkort verhuizen, terug naar Beverwijk :cool:

Nu dacht ik dat het wel handig zou zijn om alvast na te denken over een internet aansluiting en iets van televisie. Eventueel handig om een vaste telefoon erbij te hebben.

Ik was laatst toevallig bij de KPN winkel, en daar raadden ze mij de interactieve ontvanger aan, icm internet + telefoon (EUR 40 per maand). Maar dan keek je televisie via het internet, dus als je aan het internetten was en iemand gaat TV kijken dan nam je internetsnelheid af (zei de verkoper).

Het alternatief is kabel, Ziggo.

Eventueel kan ik ook ADSL via de ene provider, en TV via de andere doen. Maar ik dacht, misschien wel zo makkelijk om alles bij 1 partij te nemen.

Hebben jullie ideeen/ervaringen/tips bij het uitzoeken van een internet- en televisieabonnement? :slight_smile:

Hoi,

Misschien heb je meer aan de informatie op de website van televisies. Maar als ik jou was zou ik wel goed kijken, het is misschien niet altijd handig om apart een abonnement te hebben, maar kan ook nog wel eens goedkoper zijn. Dus het loont de moeite dit uit te zoeken. Succes ermee!

Hoi forumfreak, welkom bij MyCE :slight_smile:

Bedankt voor je tip, ik zal eens kijken. Je hebt inderdaad gelijk, soms is het goedkoper om apart een abonnement te nemen - ik zal het meenemen in mijn overweging!