Digitale Kaartjes

vbimport

Heyz wij hebben van die pin pas look-a-like kaartjes op school om eten enzo mee te kopen. Je doet zo`n kaartje in een automaat gooit wat geld in die automaat en dan komt er geld op je kaart bij.

Vroeg ik mij af kan dat niet anders ? :slight_smile:

Is meen ik al een soort topic over geweest…
Als het electronisch is, dan is er zeker een andere manier :wink:

ja denk dat je dan in ieder geval zo`n karzenzwerg van conrad nodig hebt en dan nog een stukje software
dat vast wel iemand heeft proberen te maken…

Let op: de meeste van dit soort proggies zijn Linux proggies!

Maareuh ik denk zeker dat het met de kaartendwerg van Conrad moet kunnen, indien je de goede software hebt…

Probeer eens wat te zoeken op Astalavista…

Thx alvast. En ik kan die oude topic daarover niet vinden :(. Weet iemand nog hoe lang terug ongeveer ? Of wie hem begon ?

Enne waar kan ik zo`n Conrad kopen ?

Originally posted by whatever
Enne waar kan ik zo`n Conrad kopen ?

Gaan we investeren!? :wink:

Ik heb d`r best wat cash voor over. Heb nog 3 jaar tegaan dus… Dat kan ik er wel uithalen denk ik zo :slight_smile: :smiley:

Alleen als ik wist waar…

[B]Thx alvast. En ik kan die oude topic daarover niet vinden :(. Weet iemand nog hoe lang terug ongeveer ? Of wie hem begon ?

Enne waar kan ik zo`n Conrad kopen ? [/B]

conrad is een duits postorder bedrijf
kun je vinden op dit adres : www.conrad.com
die kaartendwerg is niet eens zo duur geloof
ik iets van 5/6 tientjes…

Originally posted by xian
[B]

conrad is een duits postorder bedrijf
kun je vinden op dit adres : www.conrad.com
die kaartendwerg is niet eens zo duur geloof
ik iets van 5/6 tientjes…

[/B]

hebben in nederland ook 1 filiaaltje hoor; vraag de catalogus maar aan…

Originally posted by Misha

hebben in nederland ook 1 filiaaltje hoor; vraag de catalogus maar aan…

Hier vindt u ons:
conrad.com Boekelo

Windmolenweg 42
7548 BM BOEKELO (Gemeente Enschede)
tel: (053) 42 85 470
fax: (053) 42 82 969
boekelo.store@conrad.nl

Openingstijden:
ma. 13:00 - 18:00 uur
di./do. 09:00 - 18:00 uur
vr. 09:00 - 21:00 uur
za. 09:00 - 17:00 uur

Vroeg ik mij af kan dat niet anders ? :slight_smile:

Moet ik hieruit opmaken (en de volgende replyes) dat je de boel wilt gaan oplichten? Ik dacht dat cdfreaks zich niet meer bezig hield met illegale praktijken :smiley:

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Moet ik hieruit opmaken (en de volgende replyes) dat je de boel wilt gaan oplichten? Ik dacht dat cdfreaks zich niet meer bezig hield met illegale praktijken :smiley: [/B]

niet meer? deden “ze” dat dan wel? :wink:

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Moet ik hieruit opmaken (en de volgende replyes) dat je de boel wilt gaan oplichten? Ik dacht dat cdfreaks zich niet meer bezig hield met illegale praktijken :smiley: [/B]

Is het illegaal om te leren hoe zo`n digtaal kaartje werkt ? Ik zit toch op school om te leren ? :slight_smile:

Enne thanx for de adressen :). Ik zal meteen zon catalogus aanvragen :D.

als het je bijvoorbeeld zou lukken om die kaartjes up te graden 4 free…bijwijze van onderzoek in naam van wetenschap enzo ;)…dan wil ik er wel 1tje van je kopen!

Zit nie op school ofzow…maar denk dat ik em wel met aardig wat winst kan doorverkopen… :smiley: :smiley: :smiley:

Gehehehehehehhehehehehehe. Kan maar max 99 gulden op die kaartjes… Dus die winst valt wel mee :frowning: :frowning: :frowning: Maar ik ben van plan om het alleen voor mezelf te gebruiken anders valt het wel op hea. Ik bedoel als er voor 5000 piek per dag wordt gekocht en maar 2500 in de apperaten gaat.