Digitale Camera bij de Aldi - Mei 2003 - 4.1 MP 3x op / 2x digi

Originally posted by eMiNeM
[B]

Mn Examens zitten er (eindelijk) op.’… ik zal es kijken of ik die foto’s voor je kan versieren… die van die fontijn denk ik niet aangezien ze die hier in de buurt gesloopt hebben… is voor die bakstenen muur 10 meter afstand genoeg? :wink: en we hebben geen rode bloemen nog, dus fotografeer wel ffe iets anders… ik gooi wel een linkie neer als ze klaar zijn :smiley:

greetz, [/B]

ja, bakstenen muur van een afstand dat je de voegen wel nog zichtbaar zijn… eventueel deze foto flink schuin nemen, dat geeft een leuke extra… (soort van aliasing effect)

geen rode bloem? nja als je een ander rood voorwerp kunt vinden (des te roder des te beter) met een hoog detailniveau, voldoet dit ook…!

BVD

Hierbij de foto’s…

- foto bij slecht licht met flits, object naar keuze op korte afstand [670kb]
- foto bij slecht licht zonder flits, object naar keuze op middelmatige afstand [285 kb]

- foto van een bakstenen muur van een aardige afstand (onder een scheve hoek) [890 kb]

- macro opname van een bloem, liefst rood van kleur (rode Cocacola asbak met dobbelstenen :wink: erin :stuck_out_tongue: [710 kb]

Ik weet het, die asbak moet worden schoongemaakt, maar die dobbelstenen zijn wel cool he :slight_smile: Als er nog meer pic requests zijn hoor ik het wel… ik ga nou ffe vloerbedekking leggen bij iemand dus mazzel…

Originally posted by eMiNeM
[B]Hierbij de foto’s…

- macro opname van een bloem, liefst rood van kleur (rode Cocacola asbak met dobbelstenen :wink: erin :stuck_out_tongue: [710 kb]

Ik weet het, die asbak moet worden schoongemaakt, maar die dobbelstenen zijn wel cool he :slight_smile: Als er nog meer pic requests zijn hoor ik het wel… ik ga nou ffe vloerbedekking leggen bij iemand dus mazzel… [/B]

CocO Cola ? :bigsmile:

Zien er best aardig uit die foto’s.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

CocO Cola ? :bigsmile:

Zien er best aardig uit die foto’s. [/B]

Deze foto’s zien er opzich goed uit, alleen zijn ze af en toe wat korrelig.

Je hebt echter een grote kans dat het aan de instellingen van je camera ligt… probeer eens met verschillende ASO waarden te fotograferen, dat doet vaak wonderen!

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Deze foto’s zien er opzich goed uit, alleen zijn ze af en toe wat korrelig.

Je hebt echter een grote kans dat het aan de instellingen van je camera ligt… probeer eens met verschillende ASO waarden te fotograferen, dat doet vaak wonderen! [/B]

ASO of ISO waarden :wink: ik zal nog es wat experimenteren. Maar het is wel een goede camera he.

greetz,