Digitale Camera bij de Aldi - Mei 2003 - 4.1 MP 3x op / 2x digi

vbimport

Hey,

Volgende week is het weer zo ver. Een digi cam bij de Aldi

Links :

De specs van de fabrikant
Specs van een andere site

Dit is em. Ik wil hem graag kopen, maar is dit een goede? Ik heb er totaal geen verstand van. Nu is die 4.1 MP wel aantrekkelijk, maar is de rest ook wel goed zoals de lens en dergelijke?

Hij komt compleet met 4 stuks 1800 mAh oplaadbare batterijen, lader, 128 MB CF-I geheugenkaartje, usb-kabel, videoaansluitkabel, drivers voor je pc en een opbergtas voor maar 279 euro’s :slight_smile:

Ik denk dat ik er maar alvast om 07:30 ga staan :wink: Neem ik me boeken mee, leren voor me examens en dan maar wachten ;)Maar graag even jullie mening over deze camera. Ik zal nog wel ffe googlen naar reviews en pics :smiley:

greetz,

Ik ben net alle Aldi sites afgeweest , maar ik kan hem niet echt vinden :(.

Klopt, volgende week is ie in de aanbieding. Zul je dezelfde specs krijgen als in het foldertje en die ik al heb gegeven…

Originally posted by eMiNeM
Klopt, volgende week is ie in de aanbieding. Zul je dezelfde specs krijgen als in het foldertje en die ik al heb gegeven…

In Mei komt mijn vakantiegeld…ik denk dat ik een oplossing voor al dat geld weet nu :slight_smile:

De folder van de aldi digitaal gemaakt :wink: 69 kb is de scan dus maar een linkje van gemaakt voor de modemers :slight_smile:

Ik heb de tuinlampen ffe uit het plaatje verwijderd :wink:

[sarcastisch]
wat een kwaliteit!
[/sarcastisch]

:Z dat wil toch niemand het is gewoon een trust in een ander (nog lelijker) doosje :Z :Z

Originally posted by xian

:Z dat wil toch niemand het is gewoon een trust in een ander (nog lelijker) doosje :Z :Z

Hoe kom je erbij dat het een trust is? (Misschien is het wel zo maar daarom vraag ik dat dus.)

Zie ook deze Thread

Originally posted by xian
:Z dat wil toch niemand het is gewoon een trust in een ander (nog lelijker) doosje :Z :Z [/B]