Diegene ;)

vbimport

die terug in mijn icq list wensen opgenomen te worden, gelieve ff een bericht te sturen op 69069896 , want ik ben gisteren alles:( kwijtgeraakt door een onbekend virus want me norton detecteerde hem niet, en na 5/6 x te formateren, was 't eindelijk weg,

dus plz, fleur mijn icq list ff op :slight_smile:

Zie je PM.

Itt sommige mensen, mijn ICQ nummer is niet zomaar te verkrijgen en ik block iedereen die ik niet op mijn lijst wil hebben…Gij zijt een van de weinige gelukkigen Mattel :wink:

Originally posted by Da_Taxman
Zie je PM.
Itt sommige mensen, mijn ICQ nummer is niet zomaar te verkrijgen en ik block iedereen die ik niet op mijn lijst wil hebben…Gij zijt een van de weinige gelukkigen Mattel :wink:

nou nou is mattel even gezegend…

ja ja ja,

ok ok, het is eigenlijk zo dat niemand mij op zijn of haar lijst wil hebben, maar ik probeer de eer aan mezelf te houden…
Gun me nu dat ene kleine beetje zelfrespect, maar ook dat wordt me hier afgenomen… :wink:

ja, tax :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]ja ja ja,

ok ok, het is eigenlijk zo dat niemand mij op zijn of haar lijst wil hebben, maar ik probeer de eer aan mezelf te houden…
Gun me nu dat ene kleine beetje zelfrespect, maar ook dat wordt me hier afgenomen… :wink: [/B]

Ik wil je wel op mijn lijst hebben hoor. Bij de cd freaks group is voor jou nog wel een plaatsje vrij. :slight_smile:

Nou Tax, DAN NIET HE! :wink:

Laten we allen even niet vergeten, deze topic ging over/om Mattel…niet over/om mij…
Nu krijg ik alles in een keer op mijn dak…

Het gaat om Mattels ICQ lijst…wie daar allemaal op wil staan…dat die mensen hem even een berichtje sturen.
Dus mensen, diegenen die bij Mattel op de ICQ lijst willen, zijn nummer staat hierboven…doe die jongen een plezier :wink:

ik vermoed, dat het niet zon goede suggestie is om tax icq ff te posten hier :wink:

Originally posted by Mattel007
ik vermoed, dat het niet zon goede suggestie is om tax icq ff te posten hier :wink:

;):slight_smile: LOL:):wink:

Iemand met zijn ICQ-arrogantie wil ik niet eens in mijn lijst :smiley:

Tax: no offence :slight_smile: