Die duitsers ook altijd!

vbimport

verdomme,lees ik hier net dat bayern munchen kampioen is geworden…in de laatste minuut !!!
wie immer…

Afgezien van het feit dat ik een hekel aan voetbal heb kan het me nix boeien indien ze gewonnen hebben omdat ze beter waren; dan hebben ze het verdiend (kweetniet eens tegenwie ze hebben gespeeld)…

eerlijk = eerlijk

ik heb het ook gevolgd, jammer voor schalke. Die kijken al zo lang uit naar een titel en dan na een fantastische wedstrijd in de laaste minuut de titel moet afgeven moet nogal pijnlijk zijn. In dat oude stadion waar 64000 supporters op elkaar gepakt zitten en waar er een geweldige sfeer heerst, daar moet je eens naar toe, t’is echt de moeite waard.

Als ze eerlijk gewonnen hebben wat maakt het dan uit? Wie had er dan kampioen moeten worden volgens jou: Ajax, Fijenoord of PSV ? :smiley:

Nou als je alle wedstrijden van B munch en die van schalke hebt bekeken dan verdient schalke het toch meer vind kik. B m speelt een slechte partij en dan in de laatste minuten vinden ze dan toch weer het net, t’ja 't zijn Duitsers hè. Bovendien is er een aanzienlijke Nederlandse en Belgische vertegenwoordiging in Gelsenkirche.

Dat klinkt als een staaltje taktiek… dat vind ik nog steeds fair play…

Originally posted by Dee-ehn

Maar daar staan die Duitsers toch ook om bekend dat ze blijven vechten tot in de laatste seconde :smiley:

Klinkt meer als geluk eigenlijk.

ALs ze telkens winnen door de laaste minuten er heel hard tegenaan te gaan zeg ik toch eerder dat het taktiek is dan dat het geluk is…

Ennuh als ze hard en eerlijk ervoor gevochten hebben verdienen ze die titel zekers…

volgens mij doen zij beroep op Duistere krachten.

[B]ALs ze telkens winnen door de laaste minuten er heel hard tegenaan te gaan zeg ik toch eerder dat het taktiek is dan dat het geluk is…

Ennuh als ze hard en eerlijk ervoor gevochten hebben verdienen ze die titel zekers… [/B]

Nee dan gokken ze meer zo van: Ow de laatste paar minuten hebben we toch wel geluk laten we de overige 85 min van de wedstrijd maar niks uitvoeren…

mmm taktiek dus damn…

enne ze hebben zekers hard voor die titel gevochten de laatste paar min.

[B]Afgezien van het feit dat ik een hekel aan voetbal heb kan het me nix boeien indien ze gewonnen hebben omdat ze beter waren; dan hebben ze het verdiend (kweetniet eens tegenwie ze hebben gespeeld)…

eerlijk = eerlijk [/B]

Fußball sukt idd hevig ja!!!

zeker de scheids omgekocht voor die 4 minuten extra
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

cool dan kan ik morgen weer m`n toten hosen T-shirt aandoen :slight_smile:

ps. toten hosen fans die het nummer bayern kennen weten wat ik bedoel :slight_smile:

Nu je het zegt… deze ga ik nog maar eens afspelen dat is een leuk nummer… :slight_smile:

Ja van Duitsland maar tegen Valancia wordt het 4-0 voor de spanjaarden.

Leven Spanje en laat de Duitsers maar janken

erg jammer voor schalke:(

Ik zal maar niet al te lang leve Spanje roepen. Ben je de bezetting van Leiden vergeten? Zij zijn helemaal uitgehongerd. Het verhaal gaat zelfs dat de (dikke) burgemeester zich heeft laten opeten. Ratten waren in de buiken der mensen vergaan.
Later kwamen die spanjaarden bij Haarlem aan. Daar vochten de mensen hard tegen elkander. Ook de vrouwen vochten mee onder leiding van Kenau (misschien ooit van gehoord). Na 80 jaar vechten vonden de Spanjaarden het welletjes en gingen naar huis. Die moffen gingen na 5 jaar weer naar huis. Dus ik weet eigenlijk niet wie Langer Leve verdient.