Die BSA-gasten zijn een stelletje kontneukers

vbimport

Ik geloof dat ik mijn stanpunt nu wel duidelijk is…:frowning:

Het zijn gewoon een stelletje koekerts jah :smiley:

emm geen domme topics ( lolz)

die gasten rulen
( moehaha)
dus not

ja dat zijn ze idd ja stelletje schijnheilige idioten :slight_smile:

de smeerlappen :slight_smile:

Bilridders, Kringspier-pionieren, Endeldarmontleders.

haha helemaal waar…valt geen woord meer aan toe te voegen…nou ja behalve een hele zooi scheldwoorden dan :slight_smile:

mjah en de Vos & co dan??? :slight_smile:

Allemaal één-natte-pot. Of was het nou één-pot-nat? :smiley:

jongns gedraag jullie eens
en let eens op je taal

lolz

ik zal ff men zegje ook eens doen :
wij doen dus niets verkeerds met die cdz te kopieren !
ik verkoop wat cdz en met dat geld kan ik men lege cdz kopen ! en ik heb 1200 divx films waarvan ik er misschien 4 heb bekeken ! en alles smijt ik gewoon in de kast :)dit is puur een hobby zoals een ander.
als ze me dit durven afpakken : gene zever maar die gast maak ik kapot !
denk je nu echt dat microsoft en ea sports enz … te weinig verdienen ? whahahahaha die klootzakken vragen 50FL of 2000 fr voor een spel ! die scheppen geld !

[Edited by ken08 on 15-03-2001 at 21:47]

idd ken08

that`s the spirt ken08 :slight_smile:
zo denkt een echte cd-freak :slight_smile:

Mjah
Het is eigenlijk gewoon meer om te sparen
Wat is er nou verkeerd aan een hobby?

Die lui denken zeker dat je voor een spel dat toch geen hond na 3x meer speelt 100 balle te kunnen vragen?
Dus ik zou zeggen, maak de spellen goedkoper of kap met het maken ervan of HOU JE BEK!!!

Over de software vind ik het weer een ander verhaal
Voor particulieren zou een speciale prijs moeten worden gemaakt en bedrijven? Dat zoeken ze zelf maar uit

DVD’s, Divx en/of VCD’s heb ik geen oplossing voor…gewoon bakken zou ik maar zeggen :smiley:

console is troep, dus moet oprotten :smiley:

CB dvd roelz, dus moet legaal worden!

De vos en partners advocaten zijn een stelletje illegalen uit amsterdam die geld verdienen door kinderen van rond de 14 a 18 jaar proberen op te pakken omdat ze een hobby hebben die toevallig nie legaal is
Die zijn pas zielig!!

Ach, en laten we gemakshalve al die ontwikkelingskosten vergeten van die mensen die dagen en nachten bezig zijn geweest om dat spel zo mooi te maken als het is geworden…

Maar ja, ‘we’ kijken alleen maar naar onze eigen portomonnee he :wink:

ja tuurlijk eigen portemonee…met dat geld
wat in andermans portemonee zit kan ik toch nix kopen dus wat moet ik daarmee ?
en trouwens die mensen lijden totaal niet van onze kopieen…
teneerste hebben die mensen een luierberoep en zijn ze vet overbetaald dus als hun lonen eens normaal werden zouden ze ook de software goedkoper kunnen maken waardoor meer mensen het zouden kunnen kopen (als ze willen ).

Originally posted by xian
ja tuurlijk eigen portemonee…met dat geld
wat in andermans portemonee zit kan ik toch nix kopen dus wat moet ik daarmee ?
en trouwens die mensen lijden totaal niet van onze kopieen…
teneerste hebben die mensen een luierberoep en zijn ze vet overbetaald dus als hun lonen eens normaal werden zouden ze ook de software goedkoper kunnen maken waardoor meer mensen het zouden kunnen kopen (als ze willen ).

Dit is een discussie die ik hier niet aanga, want dat win ik nooit (en dan niet omdat ik de argumenten niet heb, maar omdat niemand hier op dit onderwerp principieel mee eens zal zijn :wink: )

goe gezegt cartman :wink:
die games makers steken erveel tijd in : ja is waar taxman
maaaaaaaaaaaaaaar die bedrijven en die gasten verdienen er toch genoeg aan hoor
er zijn nog altijd zeer veel domme mensen die alles orrigineel kopen hoor
dus geen probleem :slight_smile:

met overbetaald worden is nix mis :slight_smile: daar heb ik geen last van hoor :frowning:

en tja… ze verdienen idd wel genoeg ja en sterker nog… de kopietjes van spellen (vooral die niet 100% goed werken) da’s alleen maar reclame voor ze

maarja spellen boeien me sowieso niet veel ik zou het me zelfs kunnen veroorloven om alle spellen die ik egg leuk vind gewoon te kopen

maarja… dat doe ik niet want ik ben cdfreaks lid :slight_smile:

haha dat geloof ik graag taxman. dit verhaal heeft idd twee kanten net zoals zoveel verhalen…
en ik denk ook niet dat we er dan uit zouden komen aangezien elke verhaal wel een paar argumenten kent die volledig waar zijn.
maar ja laat ik het maar toegeven…ik ben een egoist (zijn we allemaal toch een beetje ??? ) en ik kijk eerder naar m`n eigen beurs dan naar die van de programeur…maar daar is toch nix mis mee ?