DFF Up

vbimport

Voor de mensen die lid zijn…DFF is weer up op een snelle betrouwbare server, dus laten we hopen dat ie een lange tijd up blijft:)

Ow ja en mocht je replyen dan aub geen url van dff erin zetten dank U.

Toff dat je het even meld!! Zeker maar hopen dat ze deze keer niet zo snel weg zijn.

kan iemand de url pm-en aub dan??? pls ??? :slight_smile:

Hoi -=HeadLesS=-

Als je je PM leest… it was me !!

Thx M8! :smiley:

Je kan toch nie meer sign-uppen daaro?! Ach… wat da fuck! Heb al een superfora! :wink:

en nu wat langer :wink:

vast wel;)

Originally posted by Wookie
Je kan toch nie meer sign-uppen daaro?! Ach… wat da fuck! Heb al een superfora! :wink:

wat heb jij er aan om te signuppen met je ISDNverbindkie! :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

wat heb jij er aan om te signuppen met je ISDNverbindkie! :wink: [/B]

zou je niet eens willen weten :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

wat heb jij er aan om te signuppen met je ISDNverbindkie! :wink: [/B]

Als je de rekening zelf niet hoeft te betalen wat let je dan om een FXP Board te Sinuppen.

Maar mocht het wel zo zijn nou bedenk dan eerst heel goed wat je doe! Want dan denk ik dat je het beeste naar de winkel kunt gaan en daar het spel of programma kopen. Dus ik zeg maar zo bedenk eerst heel goed wat je wilt.

En Anders kun je nog altijd overstappen op Kabel, Schotel of ADSL

fxpen naar dump van je vriend met kabel of snellere verbinding en hem laten op cd zetten en geven aan je

dat kan je doen met isdn :wink:

wel vergezocht :slight_smile:

Originally posted by pietpaulusma

Ja maar als je geen kabel/adsl hebt dan moet je toch wat he? Als ik dat kon doen zal ik dat meteen laten doen (al ken ik niet zo veel mensen met kabel/adsl :mad:

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Ja maar als je geen kabel/adsl hebt dan moet je toch wat he? Als ik dat kon doen zal ik dat meteen laten doen (al ken ik niet zo veel mensen met kabel/adsl :mad: [/B]

Dan informeer je toch even bij de desbetreffende. Dat is toch niet zo moeilijk. Ik dacht het niet. Maar misschien voor sommige mensen wel!!

Originally posted by pietpaulusma

waar een wil is is een weg zeggen ze :wink:

admit it, me voorstel werkt wel eh :wink:

zelf wel niet nodig maar is wel een oplossing :slight_smile:

en met het kijken of pub fxpable is of niet moet ook niet op die manier =)

maar eh een distro/dump moet je eerst verdienen en als je isdn hebt is dat vrij moeilijk;) tenzij je de juiste mensen kent dan.

als het om gewoon te leechen is kan je altijd iemand van je vrienden van school ofzo met kabel/adsl ftp servertje laten opzetten he, dat bedoelde ik enzo :slight_smile:

kan je altijd naar fxpen, doet zich voor als unix server dan

En nu weer down…

Originally posted by wimvru
En nu weer down…

Onheilsprofeet
Kill the messager