Deze zin blijft mij door hoofd spoken

vbimport

Je kunt samen eten en drinken, samen praten en lachen, samen intens van het leven genieten, maar echte vrienden word je pas als je samen hebt gehuild.

geschreven Toon hermans
wat vinden jullie van dit gedichtje of spreuk
ik vind deze wel aanslaan

geef jullie gedacht ook eens

Is wel geinig zinnetje, maar toch vindt ik dat je eerst samen moet huilen een beetje ongein :wink:

Greetz
Mess

Damn…heb ik dus geen echte vrienden! :wink:

Shit dan heb ik er maar 1.

klinkt iets te serieus voor mij :frowning:

En ik kon het dan ook moeilijk geloven dat carlo dit aankaartte :slight_smile:

En volgens mij heb ik dan geen vrienden, ik jank niet met ze namelijk…alleen piljes drinken :slight_smile: enz.

zit wel een kern van waarheid in:D:D:D:D:D:D:D

Je kunt samen eten en drinken, samen praten en lachen, samen intens van het leven genieten, maar echte vrienden word je pas als je samen op #cdfreaks bent geweest! :stuck_out_tongue:

Begin alvast condomen te kopen.

Ave!

Originally posted by Wookie
Je kunt samen eten en drinken, samen praten en lachen, samen intens van het leven genieten, maar echte vrienden word je pas als je samen op #cdfreaks bent geweest! :stuck_out_tongue:

JAAAAAA, is veel beter dat die van Toon Hermans!!! :D:D

Greetz
Mess

grote zever da vind ik ervan

MaFd0n zonder hart

En dag zonder lag is geen echte dag.

Een echte vriend is een vriend die alles met je deelt, het goede, maar ook het slechte. Een vriend is iemand die er voor je is op alle momenten dat het nodig is of gewoon voor de gezelligheid.

Je weet pas echt wat je aan iemand hebt op het moment dat het tegenzit en de niet-echte vrienden je in de steek laten.

Echte vrienden zijn zeldzaam en die moet je koesteren, koesteren voor het leven. Vriendschap is een tweerichtingsstraat. “Giveth and thou shall receive”

emmm
om eens over na te denken
goe gezegd da_taxman

Originally posted by Da_Taxman
[B]En dag zonder lag is geen echte dag.

Een echte vriend is een vriend die alles met je deelt, het goede, maar ook het slechte. Een vriend is iemand die er voor je is op alle momenten dat het nodig is of gewoon voor de gezelligheid.

Je weet pas echt wat je aan iemand hebt op het moment dat het tegenzit en de niet-echte vrienden je in de steek laten.

Echte vrienden zijn zeldzaam en die moet je koesteren, koesteren voor het leven. Vriendschap is een tweerichtingsstraat. “Giveth and thou shall receive” [/B]

ik weet wat je bedoelt, en ik mag blij zijn dat ik zo 2 personen ken bij wie ik terecht kan.

Je kunt samen eten en drinken, samen praten en lachen, samen intens van het leven genieten, maar echte vrienden word je pas als je samen hebt geblowed.

Hier heb ik helemaal niets meer aan toe te voegen… :wink:

Aangezien de gemiddelde leeftijd hier precies rond de 16 jaar is,zal ik slechts het volgende er aan toe voegen.

Wacht een jaar of 15.

Ave!

Een mooie en wijze spreuk voor het slapen gaan. Sloppol!

-:):-):slight_smile: lol :-(:-(:frowning:

Originally posted by hcosta
[B]Aangezien de gemiddelde leeftijd hier precies rond de 16 jaar is,zal ik slechts het volgende er aan toe voegen.

Wacht een jaar of 15.

Ave! [/B]

Is de gem. leeftijd hier 16 jr dan?! Laatst een topic over geweest en toen bleken er hier een heleboel “oldies” ook rond te hangen! Volgens mij ligt de gem. leeftijd echt wel vet hoger dude! :wink:

Jamaar dat is volgens mij het enige getal wat Hcosta kan onthouden (is vast zijn eigen leeftijd) :wink: want als ik af en toe zie wat voor threads of replys da ie maakt…

Ja hoor ik hoor het al. als je 16 bent dan kun je niet goed replyen ofzo. /me is net 16 geworden en is dus ik verveel jullie nog een jaar met gare replys en threads.

mzzl