Deze is erg lastig (positie van raampjes)

vbimport

okie, ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te liggen…

Als je onder WinME dubbelklikt, drag bijvoorbeeld de drive C naar je desktop (snelkoppeling maken dus) open deze en positioneer deze in het midden van je scherm en maak deze zeg maar net zo groot als het raampje van “kladblok” doe dit precies hetzelfde met je drive “D” en/of E en/of F etc… ook hier weer positioneren op het centrum van je beeldscherm (alle dus op precies dezelfe plek) en allemaal even groot.

okie, ik denk dat er nu al een paar zijn afgevallen die het niet meer snappen :slight_smile: maar we gaan verder.

open nu snelkoppeling, C, dan D (terwijl C open staat) en E (terwijl C EN D open staan) ziedaar, de windows worden onder elkaar uitgeklapt, dus zo: (ff tekenen)

_______ <= das dus “C”
| _______
| | <= das dus “D”
| |
| |
| |
|

deze optie zit gebakken in IE 5.01 of hoger (niet in IE 5.0 of lager) wat ik uiterst irri vind want als eenmaal de windows (door windows zelf) opnieuw zijn ingedeeld, blijft dit gehandhaafd. ik heb al wat tweak progies geinstalleerd maar kan het niet vinden hoe ik dit verholpen krijg, iemand een suggestie???

alvast bedankt

zie je nou wel, verdikkeme, ik blijft gewoon met het probleem zitten, wat be ik teleurgesteld in jullie zeg, ik dacht dat hier echte tweakers zijn???

grapje hoor :stuck_out_tongue:

Originally posted by Loek2001x
[B]ik dacht dat hier echte tweakers zijn???

[/B]

Mag ik je hiernaartoe verwijzen voor een uitgebreid opniestuk over Tweakers:
http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=24927

Verder begrijp ik geen ene moer van wat je bedoelt, zo zal het ook met anderen zijn ben ik bang…

Originally posted by Loek2001x
[B]zie je nou wel, verdikkeme, ik blijft gewoon met het probleem zitten, wat be ik teleurgesteld in jullie zeg, ik dacht dat hier echte tweakers zijn???

grapje hoor :stuck_out_tongue: [/B]

Tweakers?! Ahum… Freakers hè! En wel te verstaan CDfreakers! :wink:

Maar ik snap ook geen ruk van wat je bedoelt en zie eigenlijk ook geen nut hiervan in!
Aldus mijn opinie! :stuck_out_tongue:

Ik snap r ook geen fuck van MAAR

ik heb een (waarschijnlijk HEEL SIMPEL :frowning: ) probleempje:

Als ik de verkenner open opent ie automatisch in ‘Mijn Documenten’ :frowning:

Ik wil dat ie in C:\ opent maar dat doet ie niet :frowning: ARGH

Wie weet hoe dat moet?

Grtz JP.
www.jpdesign.f2s.com

hehe, dat dacht ik wel, maar goed ik zal er wel een filmpje van maken want 1 filmpje zegt meer dan 1000 woorden, tis iig knap irri om zo te moeten werken omdat iedere x de raampjes ergens anders openen en ben ik dus anders gewend (win98se) en werk al jaren zo :slight_smile:

evengoed bedankt en hopelijk komt er een goed vervolg :stuck_out_tongue: