Desperados

vbimport

:confused:

Als ik Desperado’s installeer, krijg ik op een gegeven moment een foutmelding met code 2, en als ik dan ok doe, gaat ie alles weer uninstallen…

Iemand dit probleem ook gehad, en ok weten op te lossen???

GTZ WijB@

Nee hier had ik geen last van. Wel dat ik het hele spel niet in kwam omdat de drivers van mijn geluidskaart waarschijnlijk waren verouderd maar dat spel leek me toch al niets…

toen ik de titel las en de plaats waar het gepost is (café weet je) hoopte ik eigenlijk een topic over bier aan te treffen :slight_smile:

ikzelf vind een Desperado wel lekker, maar een Corona (met schijfje citroen erbij) is ook puur genieten…

aah, sweet Corona…(kwijl)

anyways

by now you should have noticed dat dit geen antwoord is op je vraag…sorry 'bout that

(maar ja, they don’t call it ‘het onzin-forum’ for nothing :wink: )

ONE

Waarschijnlijk verkeerd gekopieerd denk ik zelf!!! Maar ja shit happends!! Had je het officiele spel moeten kopen houd je nu support gehad!!!

Desperados heeft wel meer problemen, lees ik zo op het forum van desperados-game.com. Echt kut, 1 op de 3 computers doet het…
Die van mij werkt er niet mee, en wacht op een patch, dus bij mij valt er weinig aan te doen, misschien is een patch ook voor jou de oplossing

ik dacht altijd dat desperado een bier soort was. :stuck_out_tongue: nou weet ik alleen niet meer of dat een mexicaans of een spaans soort bier was ik dacht spaans maar ik weet het niet zeker. :stuck_out_tongue:

Originally posted by flits
ik dacht altijd dat desperado een bier soort was. :stuck_out_tongue: nou weet ik alleen niet meer of dat een mexicaans of een spaans soort bier was ik dacht spaans maar ik weet het niet zeker. :stuck_out_tongue:

ehm, twee zielen, één gedachte?

(check mijn eerste reply op deze topic maar…)

ONE

Jah Desperados…

[1] Het spel is wel kewl… …volgens de klanten :stuck_out_tongue:
[2] Het ‘bier’ (bier met tequilla) is wel vet lekker en bij ons is zo’n Jongeren hardrock weet ik hoe je t noemt en daar is t maar 4 piek :stuck_out_tongue: in de supermarkt 2 ofzow… …in de discotheek 7 :frowning:

Grtz JP.
P.s. koop een goeie brander, desperados van een goeie dealer, of leen m van de bieb en hij doet t :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
[B]Jah Desperados…

[2] Het ‘bier’ (bier met tequilla) is wel vet lekker en bij ons is zo’n Jongeren hardrock weet ik hoe je t noemt en daar is t maar 4 piek :stuck_out_tongue: in de supermarkt 2 ofzow… …in de discotheek 7 :frowning:

[/B]

hold up, over welke supermarkt hebben we het dan?

en ik dacht altijd dat desperados nóg duurder was dan corona?(want de prijs van corona loopt tegen het asociale aan…)

ONE

[1] FUCK IT! Weer dat login gezeik :frowning:
[2] Bij de KonMar (van die supermarktketen die schijthuizen plaats…) heb ze voor 2,50 ofzow
[3] Bij de digros (ken je da?) heb je meestal drankwinkel: Dirkx ofzow; die hebben het voor 2 piek ofzow.
[4] Ik ga zo eerst ff wat desperadootjes halen :stuck_out_tongue: onee ik moet zo eerst nog trainen :frowning:
[5] Corona is ERG duur (zelfs in Praag :frowning: ) maar desperados is wel goekoper. Corona is ook best wel om te drinken heh :eek:

Grtz JP.
www.jpdesign.f2s.com
[2:)] www.jpdesign.f2s.com/Bier_handleiding.txt

[1] FUCK IT! Weer dat login gezeik :frowning:
[2] Bij de KonMar (van die supermarktketen die schijthuizen plaats…) heb ze voor 2,50 ofzow
[3] Bij de digros (ken je da?) heb je meestal drankwinkel: Dirkx ofzow; die hebben het voor 2 piek ofzow.
[4] Ik ga zo eerst ff wat desperadootjes halen :stuck_out_tongue: onee ik moet zo eerst nog trainen :frowning:
[5] Corona is ERG duur (zelfs in Praag :frowning: ) maar desperados is wel goekoper. Corona is ook best wel om te drinken heh :eek:

1. Dat heb ik dus ook steeds…what’s up with that?

2. Ik schijn officieel (ondermeer) te werken bij Konmar (maar Super De Boer rules 4ever) Maar weinig desperado in onze SDB though…

3. we hebben wel mitra…en een dirk III somewhere, I’ll check it out…

4. Ik drink vanavond maar Budweiser (ultiem lekker, en ja, je mag je afkomst nooit verloochenen natuurlijk :wink: )

5. Corona is genieten (en praag ook…al zijn die roltrappen ernstig stijl en rijden de metro’s op tgv-snelheid…)

ONE

(nope, that’s NOT my name :stuck_out_tongue: )

Lol ik ben zo te zien niet de enige die bij het woord desperado meteen aan bier denkt…
het spel ken ik helaas nog niet…

het bier desperado is wel lekker:) :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

[1] ALWEER 2x :frowning:

Ennuh… …dat je niet one heet, lijkt me logisch, donker kindje :stuck_out_tongue:

En euh… …lullig dat ze dat in jouw KonMar niet hebben, waar je het voor de helft van de prijs zou moeten kunnen krijgen toch?

Grtz JP.
www.jpdesign.f2s.com

Bij mij werkt de GAME prima hoor, eerst in WIN millenium geïnstalleerd, werkt vorr geen meter. Maarja win Millenium is ook brol. Terug win98 geïnstalleerd en daar werkt desperados prima.
Is nog geestig spelletje.

:cool:

Kijk even op Dutch software questions: http://www.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=29984

daar wordt het ook al uitvoerig behandeld EN staat een link naar het desperados forum.

Er zijn echt zoveel mensen die een probleem hebben met dit spel (including me:().

[B][1] ALWEER 2x :frowning:

Ennuh… …dat je niet one heet, lijkt me logisch, donker kindje :stuck_out_tongue:

En euh… …lullig dat ze dat in jouw KonMar niet hebben, waar je het voor de helft van de prijs zou moeten kunnen krijgen toch?

Grtz JP.
www.jpdesign.f2s.com [/B]

dat is zeker ehm, lullig (we hebben het waarschijnlijk niet omdat ons personeel nogal ehm ‘opzienbarende’ kortingsregelingen hanteert :wink: )

anyways

morgen maar eens de klantenservice en het distributiecentrum bellen, ik ben wel in voor een introductie :stuck_out_tongue:

ONE