Desperados

vbimport

Wie heeft dit ook (en wie heeft de oplossing)?
Als ik “Desperados: Wanted dead or alive” opstart, dan krijg ik een zwart scherm, laad ie iets ( je ziet niks op het scherm) en daarna gooit Windows 2000 hem er gewoon weer uit :frowning:
Wat moet ik ermee?

Neem aan dat dat een game is.
Weet nie of je het weet maar Win2K is off. nie bedoelt om games te spelen. Dus staat ook niet garant dat games erop draaien.
Soms is het zo dat er patches zijn voor games in combo met Win2K. Maar anders moet ik je toch aanraden om een dualboot sysje aan te leggen zodat je als naar win9x kan booten als je wilt gamen!

Volgens de systeemeisen moet het werken met Windows 2000. En ik weet dat het niet bedoeld is voor spellen, maar als een spel niet werkt, zegt hij vaak dat het geen geldige win-32 toepassing is. Ennuh, voor een dual-boot heb ik geen MB’s meer :expressionless:

Dus dan maar wachten op een patch. Tnx anyway

Bij mij doet ie het gewoon heb je de crack er ook overheen gezet?

Ja de crack heb ik eroverheen gezet

welke directx gebruik je??

DirectX 8.0a voor Windows 2000
Gebruik de laatste Detonatordrivers voor mijn Geforce DDR

ik verhaal het probleem op directx die geinstalleerd is, ik zou het is proberen met de direct x die bij het spel zit

De DirectX die bij het spel zit, heb ik ookal geprobeerd. Zelfde resultaat…

Ik heb ook zon soort probleempie. Als ik het opstart dan kickt ie me er ook uit (win98SE). Dan zegt ie dat hij de cd niet kan vinden. 2x op Cancel drukken en hij doet het weer :slight_smile:
Misschien kun jij ook zoiets doen.

Bovenstaand zijn bekende problemen, bij mij begon de ellende bij level 8.
Of het beeld bevroor of hij sprong naar het buroblad, en inderdaad soms een zwart scherm.
Het probleem is ook bekend bij de makers en als het goed is komt er een patch voor.
Anyway je kunt er hier meer over lezen.:http://www.uk.infogrames.com/forums/topic.asp?lngThemeID=18&topic_id=1387&forum_id=29&Topic_Title=General+Info+(Tech)&forum_title=Desperados&M=False&S=True

Ik heb ook welis een game gehad onder 2K die ut nie deed en dan liep ie gewoon vast! Dus het is nie zo dat je altijd dezelfde error krijgt als ie nie wil draaien onder 2K! Verwacht dat dan ook maar nie! :wink:

Een dualboot sysje hoeft nie veel mb’s te kosten btw. Alleen je OS erop zetten kost misschien 500mb ofzo! Hebbie dat dan?!

Originally posted by mu_zik
[B]Bovenstaand zijn bekende problemen, bij mij begon de ellende bij level 8.
Of het beeld bevroor of hij sprong naar het buroblad, en inderdaad soms een zwart scherm.
Het probleem is ook bekend bij de makers en als het goed is komt er een patch voor.
Anyway je kunt er hier meer over lezen.:http://www.uk.infogrames.com/forums/topic.asp?lngThemeID=18&topic_id=1387&forum_id=29&Topic_Title=General+Info+(Tech)&forum_title=Desperados&M=False&S=True

[/B]

Was het maar level 8. Ik krijg het beginscherm nog niet eens te zien

Originally posted by Totibbs
Ik heb ook zon soort probleempie. Als ik het opstart dan kickt ie me er ook uit (win98SE). Dan zegt ie dat hij de cd niet kan vinden. 2x op Cancel drukken en hij doet het weer :slight_smile:
Misschien kun jij ook zoiets doen.

Nogmaals, was er maar een knopje waar ik op kon drukken. Opstarten, zwart scherm, bureaublad…

Misschien moet je gewoon heel hard op <enter> <spatiebalk> of <linkermuisknop> raggen om hem aan de praat te houden.

Ik kom niet verder dan dat level dat je niemand mag killen. Dat is ook niet zo heel leuk. Mag je eindelijk met die dame spelen, mag je er niemand mee killen :frowning:

ik zou eens proberen om heel hard op het toetsenbord te slaan… :slight_smile: