Dell Dimention 8100

vbimport

jaja,

ik heb het volgende systeem :

Dell Dimention 8100

Intel p4 1,3Ghz
Intel850 chipset mobo
128Mb RDRAM PC800
Geforce 2 Mx 32MB
creative geluidskaart
48X cdrom speler
20Gb HDD
mooie dell kast

Helemaal compleet maar toch zonder monitor.

doe een bod

mzzl

fl 1000,-

Ik ben er alleen in geintresseerd als de computer niet gejat is (of op enige andere illegale wijze is bemachtigd… dus met een rekening komt) en hij tevens zeer goedkoop is…

In welke prijscategorie moet ik ongeveer denken?

1050,-

Originally posted by Dee-ehn
Ik ben er alleen in geintresseerd als de computer niet gejat is (of op enige andere illegale wijze is bemachtigd…

Ik begin me inderdaad ook serieuze vragen te stellen bij het ruime aanbod dat QONNEXXION hier al heeft geplaatst. Het zijn telkens systemen die toch nog tot de recentste behoren en waarvan de winkelwaarde ook vrij hoog is. Dient hier stilletjesaan geen onderzoek naar te gebeuren vanuit het admin-kamp??

Al bij al toch een bod : 2000,-

greetz

hmm , laat ook maar…

Trouwens al mijn spullen zijn legaal , ik heb maar een desktop aageboden en twee laptops waarvan 1 van mijn broer.

Als je maar ook enige twijfels hebt ,moet je maar niet reageren denk ik…

Dit was trouwens mijn allerlaatste systeem En wat de recente hardware betreft , tja ik heb wel wat geld over voor goed en mooi spul. :stuck_out_tongue: De laptop van mijn broer is reeds verkocht en dankzij de zielige reakties heb ik zowel mijn laptop als dell dimention maar gewoon gehouden. :mad:

Zielige reacties?? De modale cdfreaker is niet zo naïef en wil zekerheid hebben over de spullen die hij koopt. Tenslotte kom jij hier als newbie en bied je meteen 3 mooie systemen aan. Dan is het toch ergens normaal dat sommigen gaan twijfelen. Daarenboven antwoordde je ook niet op de vraag waarom deze spullen weg moesten … Hopelijk kun je ons dat alsnog vertellen?

greetz

ik verkoop ze toch niet meer , dus ik hoef jou al helemaal niks te vertellen. :frowning:

blijkbaar wil ie ze niet verkopen, maar gewoon ff patsen met zen hardware :rolleyes:

Originally posted by -=HeadLesS=-
blijkbaar wil ie ze niet verkopen, maar gewoon ff patsen met zen hardware :rolleyes:

Volgens mij heeft hij dat systeem geeneens

hehe, damn je hebt me door! :confused:

voor hoeveel wedden dat ik hem wel heb? :frowning:

doe dan niet zo moeilijk en zeg wat je ervoor wilt hebben ongeveer…als je vindt dat we te laag inzetten! :rolleyes:

Laat maar lullen… …jullie moeten allemaal niet zo gefrustreerd zijn… …just be relax en keep your cdfreakers relaxdom :slight_smile: ofzo :slight_smile:
en euh dude… …t is dat k al een goeie pc heb; anders had k wel interesse gehad :stuck_out_tongue:

Q sinds wanneer heb jij een broer???

en ik kan garanderen dat ie al die zooi heeft of gehad heeft :slight_smile:

hoe ie eraan komt jah dat zegt zen naam toch al :):slight_smile:

hehe , ken je mijn broer niet meer ? :wink: