Dehlaila

vbimport

Ik heb net de reacties gelezen op de vraag naar Dehlaila.
Ik kan niet begrijpen dat jullie zo reageren op een bericht van iemand die op zoek is neer een vriendin. Zij was ook een vriendin van mij, ze is trouwens een vrouw van vlees en bloed met gevoelens. Dat ze in een bepaalde sector werkt speelt geen rol voor mij en al goed dat er zulke vrouwen zijn. Het is bewezen dat de mensen met de meeste kritiek op hen dikwijls de grootste hoerenlopers zijn. Dus gelieve wat meer respect te tonen voor uw medemens en veroordeel niet zonder ze te kennen.
Ikzelf zal zeer blij zijn als ze terug is, want Dehlaila is een echte vriendin en denk maar eens goed na wat het betekent ECHTE vrienden te hebben. Ik heb enig tijd geleden seriueze problemen gahad, en toen kwamen pas de echte vrienden tevoorschijn. En wees gerust dan sta je versteld over het fijt hoe weinig het er zijn. Als ze je kunnen afzuipen zoals wij zeggen is iedereen je beste vriend, maar in nood, O wee.:mad:

Mee eens Ben.

Er wordt trouwens te snel threads geblokked door de administrators.

Als hij er naar op zoek is moeten wij hem proberen te helpen en niet afzeiken.

Het zou maar een bekende zijn van een van de administrators dan piepen ze wel anders.

Originally posted by benvanlaeren
Ik heb net de reacties gelezen op de vraag naar Dehlaila.
Ik kan niet begrijpen dat jullie zo reageren op een bericht van iemand die op zoek is neer een vriendin. Zij was ook een vriendin van mij, ze is trouwens een vrouw van vlees en bloed met gevoelens. Dat ze in een bepaalde sector werkt speelt geen rol voor mij en al goed dat er zulke vrouwen zijn. Het is bewezen dat de mensen met de meeste kritiek op hen dikwijls de grootste hoerenlopers zijn. Dus gelieve wat meer respect te tonen voor uw medemens en veroordeel niet zonder ze te kennen.
Ikzelf zal zeer blij zijn als ze terug is, want Dehlaila is een echte vriendin en denk maar eens goed na wat het betekent ECHTE vrienden te hebben. Ik heb enig tijd geleden seriueze problemen gahad, en toen kwamen pas de echte vrienden tevoorschijn. En wees gerust dan sta je versteld over het fijt hoe weinig het er zijn. Als ze je kunnen afzuipen zoals wij zeggen is iedereen je beste vriend, maar in nood, O wee.:mad:

Het vorige topic “Dehlaila” was kut, en deze ook.En dat gelul over de administrators de laatste tijd maakt me ook ziek.Post gewoon eens iets normaals i.p.v. 100 keer die klote onzin.

Originally posted by Brinta
Het vorige topic “Dehlaila” was kut, en deze ook.En dat gelul over de administrators de laatste tijd maakt me ook ziek.Post gewoon eens iets normaals i.p.v. 100 keer die klote onzin.

kijk dit is nu net weer wat ik bedoel… iemand begint een serieuze thread en je krijgt zo’n klote reply.:frowning:

Klopt PIN sorry Brinta ik was van jou wel anders gewend.
Kijk naar wat er met mij gebeurd door de administrator.

Je kan toch niet anders verwachten van mij.

Sorry Brinta maar anders ben je toch cooler:cool:

Gisteren was die andere thread trouwens geblokked.
Ze hebben hem toch weer open gegooid.

Straks krijg je weer dat er twee topics zijn.
Is dan toch niet onze schuld maar die van de administrator.

Originally posted by pin04080
[B]

kijk dit is nu net weer wat ik bedoel… iemand begint een serieuze thread en je krijgt zo’n klote reply.:frowning: [/B]
Oke dan nu serieus.

http://www.tweakers.net misschien weten ze hier raad met dat serieuze probleem.Snap gewoon niet dat er twee keer een zelfde topic moet worden geopend wat een eerste keer ook al niet aanslaat.

mzzl

[B]Oke dan nu serieus.

http://www.tweakers.net misschien weten ze hier raad met dat serieuze probleem.Snap gewoon niet dat er twee keer een zelfde topic moet worden geopend wat een eerste keer ook al niet aanslaat.

mzzl

[/B]

Goed als het niet aanslaat dan kunnen ze het hier proberen.

:wink:

wat verw8 je nu, dat je ze hier in levende lijven gaat ontmoeten ?
volgende alternatieven zijn er op je vriendinneke optezoeken

-politie
-opsporing verzocht
-spoorloos
-foto’s uithangen in de grootsteden
-…

Originally posted by Mattel007
[B]wat verw8 je nu, dat je ze hier in levende lijven gaat ontmoeten ?
volgende alternatieven zijn er op je vriendinneke optezoeken

-politie
-opsporing verzocht
-spoorloos
-foto’s uithangen in de grootsteden
-…
[/B]

peter r. de vries
willibrord frequen

Originally posted by flits

peter r. de vries
willibrord frequin

Heb ik in de vorige thread ook al gezegd, maar PIN heeft geen flauw idee wie die personen zijn.:smiley:

peter r. de vries willibrord frequen

Originally posted by R0bby

Heb ik in de vorige thread ook al gezegd, maar PIN heeft geen flauw idee wie die personen zijn.:smiley:

dan weet ik het ook niet

kijk op www.hoerenvermist.nl misschien staat ze daar wel op… haha verlieft op een hoer, moet je wel een goede baan hebben hoor…

Het is met name in Dutch Cafe nogal snel zo dat mensen flauwe replies gaan plaatsen op wat als een serieuze topic begonnen is, maar dit is het Dutch cafe en daar hoort een beetje onzin bij.

Als een topic gesloten is door een administrator dan is daar over het algemeen een goede reden voor (vraag beantwoord, off-topic of een overtreding van de forum regels). Mocht je het niet eens zijn met een sluiting van een topic dan kun je contact opnemen met een administrator (bij voorkeur diegene waarvan je denkt dat hij die topic gesloten heeft, bij mij staat die melding niet voor niets in mijn signature) en dan kun je daar om een toelichting vragen en dan kan hij desgewenst de topic weer openen, dit kan per Private Message of E-mail.

Een nieuwe topic openen omdat er een gesloten is vind ik persoonlijk overdreven (sommigen van jullie herinneren dat akefietje van enige tijd terug nog wel :wink: ) en dus onnodig.

Blijkbaar heeft niemand het antwoord op de vraag gehad waar of deze vrouw verblijft, anders was dat waarschijnlijk wel vermeld (dan wel op forum of per e-mail), spijtig maar er valt dan weinig te doen dan dit te accepteren. Als je als topic starter je antwoord gevonden hebt dan kun je de topic zelf sluiten (als ik het goed heb) om te voorkomen dat het verder uit de hand loopt.

Dat er nu administrators aangevallen worden op het beleid dat hier gevoerd wordt vind ik geen prettige ontwikkeling. Als administrators doen wij dit geheel vrijwillig en in onze vrije tijd. Wij proberen dit forum zo goed als we kunnen in goede banen te leiden en te zorgen dat zoveel mogelijk mensen zich hier thuis kunnen voelen. Dit betekent dat er soms beslissingen genomen moeten worden die niet iedereen bevallen, maar daar kan altijd bij de betreffende administrator aangekaart worden en in alle redelijkheid worden toegelicht.

Ik kan jullie zeggen dat de laatste tijd het plezier dat ik aan dit forum altijd beleefd heb toch is afgenomen, mede door dit soort ontwikkelingen. Ik vind dit gewoon jammer, want ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die er zo over denk en ik heb hier ruim een jaar veel vrije tijd in gestoken en veel mensen kunnen helpen, maar het lijkt af en toe niet gewaardeerd te worden. (maar dit gaat off-topic en zal een dezer dagen uitvoeriger toegelicht worden)

Ik sluit deze topic nu omdat ik vind dat ofwel in de andere topic doorgegaan moet worden over dit onderwerp, of het onderwerp geheel gesloten moet worden omdat er (helaas) geen oplossing gevonden wordt voor dit toch serieuze probleem.

Mocht iemand het hier niet mee eens zijn, PM me dan, maar open alsjeblieft geen nieuwe topic.