Deeplink Christine Le Duc blijkt beveiligingslek

(bron: nu.nl)

De webwinkel van Christine le Duc (christineleduc.nl) is gesloten nadat bleek dat de beveiliging lek was. Via een linkje in een artikel dat zaterdag 16 maart op NU.nl geplaatst was, konden bezoekers in het winkelmandje en de klantgegevens van een klant in de sekswinkel kijken. Volgens Christine Le Duc gaat het maar om een beperkt aantal gegevens.
(…)
Wie bijvoorbeeld klikte op “Orderhistorie” kreeg een overzicht van de laatste aankopen van mensen, met hun postadressen.
(…)
Terugbladeren door alle bestellingen tot in 2001 kon ook.

onder andere heeft iemand voor een vent in Rotterdam 99 stuks “tarzan 2 anal white” dildo’s besteld…

nog mensen hier die nu denken: k*t, staan al MIJN bestellingen er ook bij?!

Originally posted by Crazy Bob
nog mensen hier die nu denken: k*t, staan al MIJN bestellingen er ook bij?!

Neuh…laat alles bij de buren aankomen :smiley:

Originally posted by Da_Taxman

Neuh…laat alles bij de buren aankomen :smiley:

In Rotterdam ? :slight_smile:

Pffff…, gelukkig koop ik al m’n dildo’s bij de Wehkamp! :stuck_out_tongue: (kan ik lekker m’n wangen mee masseren)

Welke wangen?Je grote of je kleine???:cool:

koop daarom ook in een bestaande shop veel veiliger enne ik haal persoonlijk me speeltjes altijd in de eroticshop scheveningen sexshop deze shop bestaat al 40 jaar

[QUOTE=haagsezwerfhond;2447683]…enne ik haal persoonlijk me speeltjes altijd in de eroticshop scheveningen…[/QUOTE]

Dat lijkt me overbodige info… Net als trekken aan een dood paard lol. Welkom hier aan boord namens mij en helaas reageer je op een post van ruim 7 jaar oud…

grtz Dúnedain