Dee-ehn, hoe was Pinkpop?

Andere bezoekers mogen uiteraard ook antwoorden :slight_smile: Maar van Dee-ehn ben’k zeker dat ie beetje goeie (muziek)smaak heeft :wink:

't Is toch een beetje de echte start van het festivalseizoen. Zelf ga’k eind juni naar Werchter; 4 dagen met oa

26 juni: Radiohead, Björk, Underworld

27 juni: Main Stage: Polyphonic Spree, Morgan Heritage, Feeder, The Roots, Moby, Ozark Henry, Massive Attack
Pyramid Marquee: Danko Jones, Susheela Raman, Interpol, Grandaddy, Tricky, Timo Maas, 2 Many DJ’s

28 juni: Main Stage: Stone Sour, Millionaire, Xzibit,Queens of the Stone Age, Arno, Metallica
Pyramid Marquee: Something Corporate, Janez Detd, Saïan Supa Crew, The Datsuns, The Streets, Röyksopp

29 juni: Main Stage: Das Pop, De La Soul, Stereophonics, Supergrass, Cypress Hill, Counting Crows, Coldplay, R.E.M.
Pyramid Marquee: Lemon, Zuco 103, Tom McRae, Los Lobos, Skin, Audio Bullys, Moloko, Gotan Project, Buscemi

Misschien het weekend nadien ook naar Graspop (Iron Maiden). Op TW-classic komen misschien The Stones & AC/DC, die wil’k dan wel zien. En op Pukkelpop wil’k Pennywise & Foo Fighters ook zeker zien :slight_smile: + vermoedelijk nog een aantal kleinere festivals; 't wordt me de zomer wel :slight_smile:

Hmm, als ik de namen lees, krijg ik hetzelfde gedacht als bij Werchter. Zwak. Als je geen twee dagen kunt vullen met goede muziek, probeer dan zeker geen 3 of 4 dagen.

Dit gevoel heb ik nou ook bij lowlands.
Ik ga al vier jaar nar Lowlands maar er staan nog zo weinig aansprekende namen op de “loonlijst” dat ik nog geen kaartje heb gekocht.
Verder heb ik alleen maar positieve verhalen gehoord van mn vrienden die naar PP waren.

yep werchter heeft een zwak aantredingslijst, vind ik ook.